• Fru Bygg

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Ella är så kinkig just nu när hon ska sova om dagarna, så det resulterar i att hon blir övertrött vilket leder till att hon är ännu mer kinkig osv..

• Fru Bygg

Idag har jag mått riktigt tjuvtjockt. Ella har väl känt av att jag inte mått bra och kinkat desto mer. Tur för mig så kom maken hem med lite gott till skidskytten ikväll! Det tycker jag att jag kan unna mig!

• Fru Bygg
    passionsblomman skrev 2010-02-16 18:36:49 följande:
    åh visst ja!*ropar i sagohuset*Grabbar ni får fixa käket själva, jag har viktigare saker för mig.
    Jag skrek samma sak till maken när han ropade på mig...
  • Fru Bygg
    Daa skrev 2010-02-16 18:37:25 följande:
    *viskar till Fru Bygg* Bäst du hakar på i vågen ganska snart, så inte Blommis blir otålig.
    JAg är med!
  • Fru Bygg

Ja, tror att svärmor smittade mig i helgen. Har lite feber och huvudvärk med snuva. Dock så bryter det inte ut helt utan man går och känner sig lite halvkass bara...

Daa skrev 2010-02-16 18:38:34 följande:
    Det kan du absolut unna dig efter en tung dag.Är det förkylning som stör dig?Fru Bygg skrev 2010-02-16 18:37:23 följande:
  • Fru Bygg

Har precis sålt min gamla servis på blocket. Kommer en tjej inom kort och hämtar den, hoppas det inte är mitt i skidskyttet. Men nu blev man iallafall 1500 kr rikare.

• Fru Bygg

Daa, klart att du ska sitta här med oss istället. Maken får åka själv!

• Fru Bygg
    Daa skrev 2010-02-16 18:42:26 följande:
    [citat]
    Igår ringde en kompis till mig precis när Kalla startade. Hon utbrast (kompisen alltså ): "Men nu startar ju Kalla! G sa ju åt mig att jag skulle ringa upp dig. Varför sa han att jag skulle ringa nu? Vad tänkte han på?!"
  • Fru Bygg

Du fick den Daa.... Startar du den nya tråden nu då?

• Fru Bygg

Nu ska jag mysa lite med maken och Ella. Vi syns imorgon!

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...