• Fru Bygg

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Här var det inte mycket som händer just nu!
    Sitter själv i telefonsamtal efter telefonsamtal för att få vår tvättmaskin lagad. Det ska ringas till tillverkare, försäkrngsbolag och service. Hoppas jag får tag i någon snart, det är ju inte lätt att leva utan tvättmaskin. Tvättberget växer oerhört fort!

• Fru Bygg

Nu har jag fått tag på en servicefirma, så de kommer idag eller imorgon. Hoppas bara det är ngt fel som går lätt att åtgärda. Annars får Ella och jag gå utan kläder här hemma!

Åh, så jobbigt med feber för lilla E. Skönt att hon mår bättre idag igen! Snart dags för en fika tycker jag. Inga planer på ett helsingborgsbesök?

• Fru Bygg

Vad tråkigt EA. Du får prata igenom allt med maken och se vad ni hittar på. Värdet på huset är givetvis viktigt, men om ni tänker bo där i många många år, så kanske det inte är så farligt. Men samtidigt ska man ju inte sitta i ett hus där man lagt för mkt pengar. Det är ingen lätt beslut!

• Fru Bygg

EA, då låter det som om ni har koll på saker och ting. Hoppas de andra budgivarna hoppar av snart!

• Fru Bygg

Lanovia, hur är det idag? Har du känt ngt mer?

• Fru Bygg

Hej alla!
    Sitter här genomförkyld och bara nyser. *tycker synd om mig*
    Mannen har varit sjuk i helgen, så jag vet vem som har smittat mig. Hoppas hoppas hoppas bara att Ella klarar sig från den.

• Fru Bygg

Sonja, tar tacksamt emot allt! Lillprinsessan är snart fyra månader, så det går fort. Men det hade ju varit underbart skönt om hon slapp att bli förkyld iallafall!

• Fru Bygg

Nej, tyvärr så ammar jag inte henne längre. Jag gjorde det i två månader, sen funkade det inte längre.

• Fru Bygg

Ja, hoppas det. Men det känns oundvikligt när jag nyser hela tiden. Jag försöker vara jättenoga med att tvätta händerna ofta, men men...

• Fru Bygg

Jag hoppas verkligen att ngn får ett stort plus denna månaden. Jag håller iallafall indianerna upptagna, för denna månaden har jag haft dem två gånger. (Kan bero på mina ppiller som jag har börjat med.) (Hoppas det är ok att prata om preventivmedel i ett forum som detta.)

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...