• Ninnnis

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

*bjuder*

• Ninnnis

Hej!

Snabbrapport från helgen:

Jättetrevlig fredagkväll med maken, bästisen och sambon. Mat, vin och Wii till långt in på småtimmarna

Skippade hundträningen (tyvärr blir det således inga outfitbilder ) till förmån för skidor på tv:n, en morfar i soffan och festfixning i lugn och ro. Julfesten var jättelyckad, vi hade så trevligt att klockan blev 05 innan jag var hemma

Gårdagen var lugn och skön, en massa skidor på tv gjorde det legitimt att ligga i soffan

Maken är hemma fram till onsdag, så jag passade på att kompa en timme och ta sovmorgon tillsammans med honom imorse. Bra start på veckan!

• Ninnnis

Daa, din make låter härlig
    Skönt att det inte är något hormonellt fel, men jag förstår att det är frustrerande när de inte vet vad som felar dig. Kram!

Villemoa, trist med minus! Men det kan ju som sagt vara lite för tidigt, bara.

Lanovia, jag kan också förvånas över hur det vissa dagar ska lekas, busas och aktiveras hela tiden, medan andra dagar sover/vilar vovven stort sett hela dagen. Men söta är de, de små liven

Hvidis & Ingis, vad mysigt ni verkar ha haft det. Nästa gång vill jag också vara med!

Fru Bygg, hoppas ni hade en trevlig helg.

Blommis & Sonja, hur är det idag? Och Bruttan?

• Ninnnis

Åh vad GOTT det lät, Sonja! Och lite sådär härligt vildmarksaktigt med björkved på grillen

• Ninnnis

Fru Bygg, trist att det blev gräl, men det var kanske det som behövdes? Bra att det känns bättre nu. Klart jag ställer upp! Kram!

Det händer inte speciellt ofta att jag är ute så sent (eller ute över huvud taget...), men vi hade så kul och plötsligt var klockan sent (eller tidigt ) Nu tog det sin lilla tid att åka taxi, tåg och taxi igen hem från Köpenhamn, vilket var en bidragande orsak till att jag inte var hemma förrän 5. Men det var det värt!

Daa, att kunna få varandra att kikna av skratt, det är guld värt!

• Ninnnis

Jag är här!

Det är väl bara gulligt om magen guppar!

Maken åker på onsdag och kommer hem på lördag. Jag åker ju till London torsdag till söndag så det passar bra. Vi hinner till och med ses en liten sväng när jag kommer hem, innan han åker upp igen nästa måndag eller tisdag.

• Ninnnis

Jo!

lanovia 08 skrev 2009-12-07 14:12:58 följande:

Har det inte varit väldigt tyst från Bruttan och Blommis länge nu??
  • Ninnnis

Fru Bygg, jag tyckte du uttryckte det så bra: "det resulterade i ett bra gräl igår mellan maken och mig". Man glömmer lätt att det faktiskt kan vara bra att bråka ibland. Det är ju bättre att rensa luften och (förhoppningsvis) komma fram till en lösning, än att hålla det inom sig tills det exploderar.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...