• Ninnnis

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Sonja, den passar absolut som tidningsbild! Jag tycker också det var lite fint att räcket var med.

• Ninnnis

Jag blev så nostalgisk av era fina bilder att jag var tvungen att gå in och titta på vårt webbalbum från bröllopet...

• Ninnnis

Maken jobbar kväll/natt pga inventering, annars hade jag nog gosat lite med honom också. Men gullevovven duger fint

• Ninnnis

God morgon! Eller morgon i alla fall...

Maken övervakade ju inventering inatt och kröp ner i sängen klockan 5, en kvart innan jag skulle gå upp. Eftersom jag visste att han skulle komma hem sent (eller snarare tidigt) har jag sovit jättedåligt. Jag har också för mig att jag hörde vovven vara uppe och tassa flera gånger, men det kan ha varit i drömmen... *gääääsp*

Tur att jag bara ska jobba idag också, imorgon åker jag ju till London

Villemoa och Daa, tydligen kan man bara länka webbalbumet till en mailadress eftersom det är "låst". Om ni inboxar mailadress så länkar jag dit. Villemoa, kan man få se ert bildspel?

Hej Heloise och Didis!

Hade i övrigt en mysig kväll med vovven igår. Först var vi ute och gick 1,5 timme, sen låg vi under filten (båda två) i soffan och tittade på Desperate Housewives

• Ninnnis

Det är inte mycket som slår mysfaktorn i en liten vovve som först buffar med nosen för att få krypa in under filten/täcket, och sedan ligger varm och go på mina ben och småsnarkar och suckar djupt...

• Ninnnis

Blommis, vad läskigt att du tappar så mycket hår Jag tror helt klart att det är en stressreaktion, kanske kombinerat med hormonbehandlingarna. Du kanske kan testa att ta tillskott av silica eller liknande?

• Ninnnis

Blommis igen, sådana där huvudmassagespindlar ska tydligen vara bra för blodcirkulation och hårkvalitet, det kanske kan vara värt att testa? Dessutom är det otroligt skönt, jag har en själv. Jag köpte min in i hälsokostaffären, den ser ut ungefär så här:

www.huvudmassage.se/

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...