• Ninnnis

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Tack för tumhållning för lillsyster förresten! Hon hade även min lyckosten i fickan samt ett halssmycke i form av en skyddsängel, så då måste det ju bara gå bra!

• Ninnnis

Jag håller med Sonja, jag är också imponerad av kreativa människor.

Blommis förresten, hundärende i Knutby, har det med HUH att göra?

• Ninnnis

Hej då Sonja! Glöm inte spara lite smörgåstårta till mig! *tittar bedjande med hundögon*

Daa, huggning?

Blommis, du har helt rätt! Det är sånt man (jag) inte tänker på förrän någon påpekar det.

Hej Ingis! Smart med Bella i stolen! Hoppas det innebär att du kan hänga lite mer hos oss Kul att det händer grejer med huset.

Nu ska jag åka och träna. Kram på er!

• Ninnnis

Usch ja... Det är inte lite man ska behöva bekymra sig för...

passionsblomman skrev 2009-12-01 18:54:46 följande:
    Igår såg jag på det där förlossningskliniken. En familj fick ett barn med ett ovanligt och allvarligt syndrom och var ju jätteledsna.Då tänkte jag "jag skiter i att kämpa för fler barn, jag vill inte vara med om det där"
  • Ninnnis

God morgon, förresten!

Lanovia, hoppas kvällen blev så lugn och skön som du hade planerat och att du får sitta ner idag.

Daa, vad skönt att provsvaren var positiva! Men frustrerande att du fortfarande mår dåligt. Jag tycker nog att det vore en bra idé att kissa på den där stickan trots allt...

• Ninnnis

Tack, Sonja! *smaskar in mig smörgåstårta*

Vad kul med dotterns dans! Jag förstår att du är stolt som en tupp när hon uppträder

Lanovia, träningen gick bra, men som vanligt tog jag i så jag nästan svimmade på slutet. Har lite svårt att ta det lugnt... Ja, i eftermiddag ska jag leka med gullungen

Tycker det låter som en bra idé att ta det lugnt och ladda lite idag när du har så fullt upp kommande dagar!

• Ninnnis

Det kommer att gå galant, det är jag säker på! Och OM något går lite fel så är det inte hela världen heller. Fast det kan kanske kännas så när man är liten... Men som du säger, det viktigaste är ju att hon tycker det är kul!

• Ninnnis

Klart vi håller tummarna!

Sonja68 skrev 2009-12-02 09:41:15 följande:
    Hon är inte blyg, snarare tvärtom. Och hon är ju van att stå längst fram och sjunga i kyrkan och så där. Men ändå. Ibland kan det ju liksom bara bli för mycket och det hakar upp sig i maskineriet.Håll tummarna ikväll! Jag kommer sitta i publiken med lillasyster och hejja på vår vita fjäril
  • Ninnnis

Jag som är en sådan ordperfektionist... Pinsamt!
    ingenjörsbruden skrev 2009-12-02 09:41:50 följande:
    Ninnis: Tränade du huden denna gången osså? Moahahahahaha!
Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...