• Sonja68

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Sima (finskt antagligen)heter en dryck som kanske är som mumma. Eller mjöd?
    Den hade vi i min barndom till jul. *nostalgisk, försöker minnas vad den bestod av* Tror det var russin i?!

Ninnis; TACK! Tog med några "busiga" kort med grimaser också, eftersom det fanns lite plats kvar. Min man är så där busig och spexig, särskild när han är lite nervös.

• Sonja68

Blomman, såg du buketten på sida 2? Funderar på att ge den till Floristen, samt någon där buketten är med i "helheten", för det bad hon om! Vilken tror du?

Jo, den vid brasan är myyyysig.
    Pussbilderna och när han stryker mig på kinden har kompisen även gjort i svartvitt.
    Vilken bild menar du där bara jag är på??? När jag kikar över axeln på honom

• Sonja68

Funderar på den när vi står på trappen vid herrgården, att skicka till tidningen. Man kan ju som du skriver ta bort räcket och fönstret, men det var tillika lite fint med det också... eller är jag ute och cyklar?

• Sonja68
    Ninnnis skrev 2009-12-08 16:10:58 följande:
    Jag blev så nostalgisk av era fina bilder att jag var tvungen att gå in och titta på vårt webbalbum från bröllopet...
    Var, var, var??? Om du känner att du vill dela med dig... inboxa
  • Sonja68

Tack Blomman Jag ska ge dem till min gulliga Florist som gjorde en sån fin, perfekt bukett till mig. Den ser faktiskt ut som en påse godis. En vårkaramell Man blir glad av att titta på den och det var den våriga, glada, lätta känslan jag ville ha, med ett uns elegans. Tycker hon gjorde ett kanonjobb.

• Sonja68

Wooooohooooo Heloise!
    Jag hänger också här, men inte för att vi har någon bebisverkstad, utan bara för att alla är så trevliga. Ibland delar jag med mig av graviditets- och bebiserfarenheter också

• Sonja68
    Villemoa skrev 2009-12-08 17:43:40 följande:
    Sonja: sååå fina bilder!! Precis som Ninnis blev jag också nostalgisk och måste titta på våra bilder..fotografen har gjort ett bildspel som finns på deras hemsida vilket är jätteroligt!Ninnis: jag vill också gärna se ert webalbum så du får gärna inboxa mig också!
    TACK Villemoa! Vi är som nykära nu när vi tittat på bilderna så här 8 månader senare... när gräl och tjafs bitit sig fast i vardagen igen.
  • Sonja68

Håller tummarna för Heloise o Panzer (och alla andra förstås), som jag gillar skarpt Ska det lyckas direkt på första försöket, när Panzer skjuter skarpt ??

• Sonja68

Lanovia; Det är rätt, fokus är ordet. Du är så beundransvärd ska du veta

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...