• Mamli

Hur lång är du?

Jag älskar höga klackar, sambon med.
    Men med mina 170cm och strl 48 så blir jag ju gigantisk.
    Har köpt kilklacks bröllopsskor på 4,5cm som känns som att jag kanske kan ha. Men drömmen är att ha mina svartvita peeptoe skor på 10cm...

Hur lång är du?
    Hur höga skor ska du ha?

• Svar på tråden Hur lång är du?
  • iregnet2010

oh inte lång alls...typ 160 cm så jag kör nog så höga klacka som går utan att jag riskerar att trilla på ändan eller måste plåga mig igenom kvällen...

• Imma

Är 176 cm och hade platta ballerinaskor. Hade jag kunnat gå i högre skor hade jag gärna haft det utan att oroa mig för att bli för lång.

• Eran

Här blir det höga klackar. Är bara 154 cm lång och min m2b 185.

• Heloise

jag är 172 cm lång och jag hade ett par lågklackade pumps( ca 2 cm klcak)på mig, jag gillar höga klackar men min man är "bara" 177cm i vnaliga fall gör det mig itne så mkt om jag är längre men jag ville inte vara längre än honom på bröllopskorten.

• sms å fotboll

Jag är 174 och han är 186 så det finns lite utrymme för klack :)

• ascensionday

Jag är 177 cm och tänker mig ca 7 cm klack, så oroa dig du inte för att bli för lång! 10 cm klackar skulle jag själv aldrig kunna gå i på ett vettigt sätt, men om du har den gracen så ta dem för all del. Man känner sig litet mer elegant i höga klackar tycker jag. Om du känner dig 'stor' så kan du ju tänka på att tio centimeter till gör att du borde få väga ungefär 10 kg till... eller? Så brukar man ju räkna.

• Cylt

Är 173 cm, har inte valt skor än - men det kommer helt klart att bli något med rätt höga klack. Alla (man, tärnor, marshalkar) är iofs relativt långa; hade dock haft klackar oavsett.

• Åsa Erika

Jag är 176 cm lång och hade 8.5 cm klack! Hade valt 10 cm om jag inte hade behövt gå i dom i över 12 timmar.... =)

• 090208

Jag är 178 och hade klackar, ganska höga. Min man är 177... Stör mig inte det minsta. Trist med tjejer som känner sig okvinnliga om dom är längre.

• Snufflan

Jag är 162 cm lång så jag hade 9,5 cm klack på skorna.

Svar på tråden Hur lång är du?