• Flygande taxen

Rockbröllop

Har märkt att det finns en massa trådar med olika "temabröllop". Så därför tänkte jag försiktigt försöka starta en "tema: rock"-tråd

Hängde lite i Alternativa bröllop-tråden tidigare, men tycker att en rock-tråd hade passat bättre för mig.

Nån annan som ska ha bröllopsfest i tema rock/goth/svart-rött/metal el.likn?

Kanske vi kan byta lite idéer och fundera lite här?

• Svar på tråden Rockbröllop
  • December 2009

Bilder finns men ni måste i scrollmenyn på mitt galleri scrolla till rätt kategori !

Klänningen kom igår och satt perfekt!

• Flygande taxen

Vad roligt att du fått din klänning och att den passade

Har själv just fått våra bröllopsfoton, laddade upp några i galleriet, ifall någon vill se.

• Förväntan2010

hej! Vi ska gifta oss 29/5 och ska ha en kanske ganska konstig mix! jag är allt för glamour, bling och allt vad det innebär och min sambo älskar rock så vi har bestämt att ha ett Glamour/rock - bröllop! Det känns jätte kul och jag tror dte kommer bli väldigt häftigt!

• Flygande taxen

Oj, det låter ju jättehäftigt! Har du några planer ännu på hur ni ska dekorera och så? Och hurudana kläder ni ska ha?

• starfish

Flygande taxen skrev 2009-10-09 18:40:38 följande:

Vad roligt att du fått din klänning och att den passade Har själv just fått våra bröllopsfoton, laddade upp några i galleriet, ifall någon vill se.
    va kul att se bilder:) ni var jättefina.
  • Förväntan2010

Flygande taxen skrev 2009-10-09 19:02:20 följande:

Oj, det låter ju jättehäftigt! Har du några planer ännu på hur ni ska dekorera och så? Och hurudana kläder ni ska ha?
    Ja jag hoppas de blir en cool blandning!! :) Jag kommer ha en stor klänning med mycket strass och liknande, Johan har inte riktigt kollat än, men jag skulle vilja att han har en kavaj/långkavaj med ett broderat "någonting" på ryggen! :)
    De bästa jag känner att jag har kommit på till dekorationen är nog LP-skivor som tallriksunderlägg! sen blir det mycket svart och vitt av tex björkar. sen "diamanter" överallt mycket ljus och tyg i taket för glamourens skull!
  • Flygande taxen

LP-skivor som tallriksunderlägg låter jättehäftigt Det har jag nog aldrig sett eller hört talas om förr. Nåt som kanske skulle passa in är ifall ni satte ljusslingor i höga, raka glasvaser. Det ser lite sådär glittrigt och "diamantigt" ut också, tycker iaf jag.

starfish, Tattoo82: Tack, tack!

• Flygande taxen

Nu är min klänning äntligen klar! Eller ja... nästan Är lite småsaker kvar som ska fixas (knappar, trådar som ska klippas etc.) men den är i princip användingsklar

Om nån vill se så har jag en (rätt dålig) bild i galleriet. Nån anan som har bild på sin klänning ännu?

• Tattoo82

taxen - Jäklar va duktigt att sy den där! Cool!
    Jag har bild på min klänning i galleriet.

Svar på tråden Rockbröllop