augusti 2010
vi öppnar väl en tråd till då
vi öppnar väl en tråd till då
Nu har vi bokat fotograf! Känns så skönt! Det blev studio104.se
Jag kan varmt rekomendera dem, de är så himla trevliga och tilmötesgående.
Hur går det för er andra?
Vi bokade fotograf i tisdags =) För oss blev det kinnebild.se Riktigt trevlig fotograf =)
Kommer fotas 2 timmar + vigsel + mingel efter vigsel.
Kommer få 40 bilder i storlek 10x15
5 bilder i storlek 20x30
och 1 bild i storlek 30x45
Eventuellt kommer vi även få två fotografer.
Det känns jättebra och hoppas att det även kommer att bli det =)
Hoppar också in på den här tråden, ska gifta mig i Kungsör den 14:de! Är superpeppad och kan inte tänka på något annat än bröllop! Tur att man har ett kontorsjobb som man kan surfa in på BT när man får abstinens!
Letar som fullt nu efter en vigselförättare som har en skön stil, annars ligger jag hyfsat bra i planerna.
Brorsan min är bröllopsfotograf vilket är super - då kommer man ju undan en stor kostnadspost (kolla in hans kort och ge utlåtande... jag tycker det ser bra ut iaf men jag är ju partisk!) www.hansphotography.com/
Det enda riktigt stora jag har kvar är klänningen, min syrras svägerska ska sy min men det är ju alltid nervöst innan man får känna och klämma!
Skönt med ett forum att snacka av sig på
Ska också gifta mig i augusti 2010!
Vi har bröllopet i brännkyrka kyrka och festen i park folketshus som ligger strax intill.
Har bestämmt färgtema lila! Någon mer som har det?
hoppar med jag också. 21/8 2010. kyrkan är klar, klänningen och ringarna. resten är just nu i en dimma.
vet inte hur jag ska lägga upp de. först hade vi tänkt buffé och fest.
men nu är jag lite inne på att gå på resturang innan bröllopet med familjerna och sen efter bröllopet blir de fest med tilltugg och tårta.
tycker ni om alternativen??
måste bestämma mig snart, jag ät nog inte klar med vilka som ska bli bjudna heller =)
ska nog tillägga att de är jag som gör allt. sambon inte nå intresserad än men de kanske kommer. fler som har de så
Jag gillar båda alternativen!!! Men ska ni bjuda alla på maten på restaurangen då? kanske blir dyrare än om ni väljer andra alternativet!?
nej jag tänkte att de får stå för maten själv. våra familjer tycker om de enkla. så de blir en bra men billig resturang där vi kan umgås innan.
Det låter ju bra!
Vilken kyrka har ni valt?
Vi ska gifta oss den 28 aug 2010!! :D Men känner mig lite efter i planeringen när jag läser här... Vi har bara bokat kyrka! Frisör och sånt har jag vänner som fixar, klänningen är köpt och bil behöver vi inte.. fotograf ska vi försöka övertala en vän att göra.. Men känns som lokalbokandet börjar bli väääldigt viktigt.. speciellt då vi vill komma billigt undan med egen mat.
Nervös..! vet inte när man ska göra allt liksom.. :D men samtidigt såklart underbart att bara planera!!!