• sindri
    Äldre 16 Sep 21:23
    10033 visningar
    73 svar
    73
    10033

    augusti 2010

    vi öppnar väl en tråd till då

  • Svar på tråden augusti 2010
  • sindri
    Äldre 16 Sep 21:25
    #1

    nu stängdes vår tråd igen så ja öppnar en ny. ja e jätte glad har hittat vart ja ska göra min ring. de e inte standard med folk som vill ha blå safirer i vigsel ringen de tycker ja de borde;)

  • Paja
    Äldre 17 Sep 22:08
    #2

    Bra med ny tråd :D
    Var skall du göra din ring nånstans Sindri??

    IIIH!!
    gosh vad jag vill att det skall vara den 14 augusti 2010 nu!

    Fick bokningsbekräftelsen idag på mejlen från slottet vi skall vara på ! Nu händer det nog inget mer i vår planering förrän i februari, Men GOSH vad jag känner ett sug av att det skall gå undan nu!

  • sindri
    Äldre 18 Sep 17:02
    #3

    ja tror att de blir nordstans guld dom verkar vara bra men vi får se ja har blivit uppsagd nu så de är bara att ut och leta jobb som gäller. så e de nån som vet nått i borås krokarna hojta gärna.

  • one
    Äldre 19 Sep 21:50
    #4

    Då hänger jag på den här tråden igen! Längtar till 14 augusti 2010, jag också:)Vill planera hela tiden!! Ikväll har jag kollat på klänningar på nätet hela kvällen....

  • oxe80
    Äldre 2 Oct 14:13
    #5

    Hejsan
    Tänkt hänga på här. Gifter mig den 14 aug. i vellinge.

  • MrsTJ
    Äldre 3 Oct 10:07
    #6

    Här är en till som HOPPAS på att bli gift Augusti 2010. men jag väntar fortfarande på "den stora frågan" och anar att den kommer i mitten av okt. någon gång. frågade själv i somras men jag tror att det kränkte hans manlighet lite, så han bad mig vänta.. ;) och nu väntar jag..

  • nikita­katt
    Äldre 3 Oct 10:27
    #7

    Här är en till som längtar till augusti 2010! I torsdags bokade vi kyrka och lokal, vi fick 7 augusti som vi ville!

    När ska ni andra skicka ut inbjudningskorten?

  • oxe80
    Äldre 10 Oct 16:28
    #8

    Hur långt har ni kommit i planeringarna? Blir orolig när man måste boka allt så tidigt. Vi har bokat kyrka och lokal.

  • 28 august­i 2010
    Äldre 12 Oct 11:58
    #9

    Hej! Hänger på här! Längtar som bara den till 28/8 :)
    Kyrka och feslokal är fixade!!

  • Paja
    Äldre 12 Oct 22:10
    #10

    Välkommen du med!

    TS:
    Kan du inte lägga in bröllopsdatumen?

    MrsTJ: Har den stora frågan kommit än? Vi är ju snart i mitten av oktober??
    -nyfiken-

Svar på tråden augusti 2010