• Daaling

Går ni och lägger er samtidigt?

Hej alla!

Har en kort fråga. Brukar du och din partner gå och lägga er tillsammans? Jag skulle vilja att vi gjorde det, men det gör vi i stort sett aldrig och om vi gör det så är det att vi ligger och läser varsin bok eller somnar på direkten. Hur många av er är det som brukar ligga och prata med varandra?

• Svar på tråden Går ni och lägger er samtidigt?
  • Daaling

Wow, vad roligt att så många svarat! Roligt att höra hur olika vanor vi alla har

• ClaraH

Jag lägger mig alltid först, mest beroende på att han ska "fixa" saker t.ex. förbereda morgondagens frukost till oss (tar fram ägg och tinar hallon). Jag ligger då och läser coh sen kommer han upp och vi pratar eller läser och gosar. Sen släcker vi samtidigt och han somnar nästan alltid först. Jag kan inte sova när det är tänt.

• Alexxxi

Va mysigt!! =)

kikki kikki skrev 2009-09-02 07:36:08 följande:

vilägger oss nästan alltid samtidigt och ligger då och pratar och skojar.det är nästan alltid då vi klubbar olika beslut..leroch så har vi gos med varandra då med
  • Fenixx

är inte så ofta vi lägger oss samtidigt. ibland vill nån av oss vara uppe längre för att sitta vid datorn eller se nån film och den andra är tröttare.

men ibland gör vi det, men ofta så småpratar vi och myser mer i soffan för så fort sambon har lagt sig i sängen så tar det ofta högst 5min så sover han.

• Tooticki

Ja, vi går alltid och lägger oss samtidigt. Vi brukar båda läsa innan vi somnar och om jag inte måste upp tidigt dagen efter brukar jag läsa lite längre än min man. De dagar då vi inte hunnit träffas under dagen så brukar vi ligga och prata istället för att läsa.

• maj2010

Jag går oftast och lägger mig lite tidigare och läser. Om jag itne somnar redan i soffan, vill säga... Är sjukt kvällstrött, kan gå och lägga mig vid 21 om jag får. Sen när han kommer och lägger sig kramas vi en alltid och pratar lite innan vi somnar.

• passionsblomman

Ja visst är det???

Jag vet precis...

Duchess skrev 2009-09-02 13:25:18 följande:
    Det är svårt att gå och lägga sig samtidigt om ena parten jobbar natt varannan vecka. Vi är nöjda om vi hinner säga hej till varandra i dörren på väg ut/in under de perioderna
  • Duchess

Jupp. Romantik kan vara så många olika saker, har vi kommit fram till. Ibland är det att man gjort kattlådan och bytt handdukar på toan fastän man jobbat 60 timmar den veckan..

passionsblomman skrev 2009-09-05 10:29:59 följande:
    Ja visst är det??? Jag vet precis...
  • brud2011

Vi lägger oss alltid tillsammans och ligger o pratar och gosar en stund innan vi somnar jättemysigt!

• passionsblomman

Eller fixat hemlagad favoritmat så det finns till matlådor till den som jobbar helgen.

Duchess skrev 2009-09-07 17:33:05 följande:
    Jupp. Romantik kan vara så många olika saker, har vi kommit fram till. Ibland är det att man gjort kattlådan och bytt handdukar på toan fastän man jobbat 60 timmar den veckan..
Svar på tråden Går ni och lägger er samtidigt?