• Daaling

Går ni och lägger er samtidigt?

Hej alla!

Har en kort fråga. Brukar du och din partner gå och lägga er tillsammans? Jag skulle vilja att vi gjorde det, men det gör vi i stort sett aldrig och om vi gör det så är det att vi ligger och läser varsin bok eller somnar på direkten. Hur många av er är det som brukar ligga och prata med varandra?

• Svar på tråden Går ni och lägger er samtidigt?
  • Silla69

Mycket sällan på vardagarna, men på helgerna gör vi..

Men vardagarna lägger han sig alltid mellan 22-24 och jag 24-02..

• 090208

Sitter här och käkar frukost, vaknade 4.10. Kul va! Men jag alskar att sluta tidigt och ha hela eftermiddan för mig själv. Min man hade hellre doppat sig i tjära och fjädrar än att vakna innan 8. När han var ungkarl sov han ibland till 16-tiden... Så vi har väldigt olika sovtider!

• Philippine

Sambon jobbar som journalist, och jobbar ofta ca kl12-23 eller liknande. Jag jobbar på förskola och ska oftast upp vid 5.30-tiden. De flesta dagar sover jag redan när han kommer hem, men han kommer alltid upp och ge mig en puss - eller så ringer vi innan jag lägger mig.

Det är lite jobbigt att träffas så lite på dagtid! Men lördagar är han alltid ledig och vissa veckor jobbar han 'dag', det underlättar. :)

• baralillajag

Jag brukar lägga mig först helt klart. Åtminstone är det jag som somnar först. En vardag somnar jag alltid framför tv tills min älskade puttar på mig och säger gå nu upp och lägg dig eller "nu går jag och lägger mig" Då brukar jag göra mig natteklar sen ligger vi och småpratar lite tills johnBlund kommer. (kan även hända andra saker) Men till 99,5% somnar jag först. Är en sjukt trött människa. HAr alltid varit kommer alltid att vara!! Hoppas bara jag kan vara vaken på bröllopsnatten =)

Dags att gå till jobbet!!

• kikki kikki

vilägger oss nästan alltid samtidigt och ligger då och pratar och skojar.det är nästan alltid då vi klubbar olika beslut..ler
    och så har vi gos med varandra då med

• Sonja68