• Daaling

Går ni och lägger er samtidigt?

Hej alla!

Har en kort fråga. Brukar du och din partner gå och lägga er tillsammans? Jag skulle vilja att vi gjorde det, men det gör vi i stort sett aldrig och om vi gör det så är det att vi ligger och läser varsin bok eller somnar på direkten. Hur många av er är det som brukar ligga och prata med varandra?

• Svar på tråden Går ni och lägger er samtidigt?
  • Silla69

Mycket sällan på vardagarna, men på helgerna gör vi..

Men vardagarna lägger han sig alltid mellan 22-24 och jag 24-02..

• 090208

Sitter här och käkar frukost, vaknade 4.10. Kul va! Men jag alskar att sluta tidigt och ha hela eftermiddan för mig själv. Min man hade hellre doppat sig i tjära och fjädrar än att vakna innan 8. När han var ungkarl sov han ibland till 16-tiden... Så vi har väldigt olika sovtider!

• Philippine

Sambon jobbar som journalist, och jobbar ofta ca kl12-23 eller liknande. Jag jobbar på förskola och ska oftast upp vid 5.30-tiden. De flesta dagar sover jag redan när han kommer hem, men han kommer alltid upp och ge mig en puss - eller så ringer vi innan jag lägger mig.

Det är lite jobbigt att träffas så lite på dagtid! Men lördagar är han alltid ledig och vissa veckor jobbar han 'dag', det underlättar. :)

• baralillajag

Jag brukar lägga mig först helt klart. Åtminstone är det jag som somnar först. En vardag somnar jag alltid framför tv tills min älskade puttar på mig och säger gå nu upp och lägg dig eller "nu går jag och lägger mig" Då brukar jag göra mig natteklar sen ligger vi och småpratar lite tills johnBlund kommer. (kan även hända andra saker) Men till 99,5% somnar jag först. Är en sjukt trött människa. HAr alltid varit kommer alltid att vara!! Hoppas bara jag kan vara vaken på bröllopsnatten =)

Dags att gå till jobbet!!

• kikki kikki

vilägger oss nästan alltid samtidigt och ligger då och pratar och skojar.det är nästan alltid då vi klubbar olika beslut..ler
    och så har vi gos med varandra då med

• Sonja68
    didis skrev 2009-09-01 19:50:04 följande:
    Vi har helt olika dygnsrytm så jag lägger mig flera timmar före honom men i gengäld går jag ofta upp tidigare.Hur kan ni INTE sova med barnen? Det är en av mina sorger i livet att barnen är så stora att de inte längre vill sova med oss (de är tonåringar!!) Fortfarande ligger jag i sängen och pratar med barnen på kvällarna och vi läser böcker ihop men de vill sova i sina egna sängar *buhu*När det gäller sex är jag sällan så sugen på kvällarna ändå, mornarna är bättre! Och eftermiddagarna! Eller när som helst när barnen och deras kompisar inte är hemma!
    Mina kommer vandrandes över på natten allt som oftast, då får de förstås sova med oss. Men de somnar oftast i sina egna sängar. Vi RYMS inte alla. Min man är STOR som ett HUS
    Har inte råd att köpa större säng än vi redan har...
    Ang. sex så har morgonstund guld i mund
    Jag är piggast på morgonen och han på kvällen. Ett litet dilemma. Men att smyga undan när barnen kollar tecknat funkar också.
  • Taaanja

Vi försöker att lägga oss tillsammans, men oftast lägger jag mig senare än min man.

• JustMeAndMyLove

Vi gör det men det blir oftast att vi ligger och läser eller spelar på våra mobiler, hehe

I ett gammalt förhållande gick vi aldrig och la oss samtidigt och det tyckte jag var jättejobbigt! Så jag kan sura lite om M vill vara uppe längre för många gånger :P

• delirious

vi lägger oss i stort sett alltid tillsammans, annars kan vi inte sova...sen ligger vi och pratar en stund, beroende på hur trötta vi är :)

• Duchess

Det är svårt att gå och lägga sig samtidigt om ena parten jobbar natt varannan vecka. Vi är nöjda om vi hinner säga hej till varandra i dörren på väg ut/in under de perioderna

Svar på tråden Går ni och lägger er samtidigt?