• Daaling

Går ni och lägger er samtidigt?

Hej alla!

Har en kort fråga. Brukar du och din partner gå och lägga er tillsammans? Jag skulle vilja att vi gjorde det, men det gör vi i stort sett aldrig och om vi gör det så är det att vi ligger och läser varsin bok eller somnar på direkten. Hur många av er är det som brukar ligga och prata med varandra?

• Svar på tråden Går ni och lägger er samtidigt?
  • Ysolla

Vi brukar oftast ligga och prata..fast ibland bara somnar vi utan att säga ett dugg.
    Det är olika helt enkelt

• Pumpkin

Vi går oftast och lägger oss ungefär samtidigt. Är vi inte jättetrötta så ligger vi och läser en varsin bok/tidning och sen pratar vi eventuellt lite. Eller JAG pratar snarare

• FiaoJonny

Vi lägger oss i regel oftast tillsammans. Först brukar vi småprata lite, sen läser han sin bok och jag löser mina korsord tills dess att ögonen går i kors. Sen gosar vi in oss och myser och somnar i famnen :)

• kullaberg

Det är nog ungefär 50/50 om vi går och lägger oss samtidigt eller inte. Eller kanske lite oftare att vi gör det samtidigt. Men oftast brukar vi bara somna direkt ändå Prata har vi för det mesta gjort innan vi går och lägger oss i sängen, vid middagen eller i soffan under kvällen. Klart att det händer att vi ligger och pratar lite ibland, men det är väldigt sällan. Oftast är jag så trött när jag väl går och lägger mig...

• lecaroline

Vi gör det!! Om jag är trött så går han också och lägger sig. Han vill at jag ska gosa lite så han också blir trött

• Zia 20090618

Vi lägger oss oftast samtidigt.. Pratar, tittar tv osv. Och de gånger då han ibland vill nattuggla på helgerna brukar han faktiskt nästan alltid följa med och "natta mig". Haha jaa han följer med och ligger i sängen en stund och pratar och så.. :P

• ElinDaniel

Vi lägger oss ofta samtidigt. Pratar, pussas och sedan då det blir för varmt, lägger vi oss med ryggarna mot varandra och somnar :) I början av förhållandet somnade jag alltid först. Nu somnar han alltid före mig. Kanske för att jag oftast smeker honom i håret... Hehe

Haha, min kille har också nattat mig många gånger! Va gulligt det lät... :)

• Zia 20090618

Haha jaa eller hur;) Det är mysigt faktiskt, speciellt då jag ofta ska upp och jobba på helgerna när jag lägger mig tidigare:) Får man lite extra mys;)

• Blivandefrueriksson

Varannan vecka lägger vi oss samtidigt

• Betty Boop augusti2009

Vi går sällan och lägger oss samtidigt. Det tycker jag är tråkigt men min man vill sitta uppe längre. Jag tjafsar en del om det faktiskt.
    Men i sängen pratar vi ändå inte för i mitten ligger dottern, 16 månader, och sussar sött.

Svar på tråden Går ni och lägger er samtidigt?