• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Nu är mitt sammanbrott nära. Var här halv sju imorse för att få en massa gjort innan jag skall gå vid lunch.
    Först så kunde jag itne komma åt några utav mina dokument, när jag väl gjorde det vid 10 så hjälpte det inte ett dugg. Jag behöver jobba i excel och fattar inte ett jota av Vistas excel. Borde ju inte vara svårare än tidigare men INGET funkar. Så nu har jag suttit här i 5h utan att få ett enda vettigt gjort.
    men jag får ju lön ändå!

• Fjällbruttan

Hallå!!

Surtanten försvinner med stora klubban också... men som mannen konstatera igår, jag är som en katt på hett plåttak nu, nerverna ligger utanpå och jag tål ingenting och inte fan är det bättre att jag är ensam hemma mycket, man hinner tänka för mycket, och för läskigt!

Jag är i v 13 nu (12+1 idag)enl beräkningar, får väl se vad de säger på torsdag...
    Lite stressad är jag också över att jag redan känner sammandragningar, så imorgon ska jag lämna prov i gen när jag ska ta vaccinationen, kan vara GBS som spökar.
    Men det oroar mig mindre, har jag det så har jag det, och då får jag medicin, är mer oroligt att inte veta....

Illamåendet kommer och går, men lite bättre är det ju.... ialla fall tills min svärfar kom i morse med enhel kasse döda fiskar..UÄCK!!! nyfångad röding och öring, visserligen rensad, men du får packa den själv!! Jamen det är ju så ÄCKLIGT!!!!!! Den är slemmig och luktar BLÄÄÄ! Har ställt ut den i kylan, mannen få ta det när han kommer hem...

Kramen till alla!

• Daa

God lunch på er!

Villemoa: tack, ska försöka Krya på er, ni också.

lanovia: andas djupt. Visualisera hur du slänger ut datorn genom det inte öppnade fönstret. Njut en stund.
    Usch, så frustrerande med datorbekymmer. Men lön är bra

Jenny: skoj att det gick så bra på marknaden! Är det bra annars? Och lycka till med vaccineringen (det gäller dig också, lanovia).

*kramar om Ninnis*

*vinkar till EA&MJ* (så mycket för ditt snabba smygande )

*kramar Blommis* Skönt att du fick en fin kväll.

Äh, förresten *kram till alla*

• Daa

Hej, Bruttan!
    Så bra att du får kolla upp det. Att inte veta suger.

Kan tänka mig att en kasse döda fiskar får en harmonisk mage i labil jämvikt att göra uppror. *ryser lite* Det är rätt, låt maken ta hand om det.

• lanovia 08

Kasta ut genom fönstret`??? nejnej så lindrigt skall inte datorn får det. Gravid tung kvinna slänger datorn hård i backen och hopppar med all sin kraft och ilska på burken tills den är platt platt platt!
    Morr nu stänger jag ner det här eländet. Känner mig mindre lyckad som inte gjort ett idiota vettigt på hela dagen och åker hem. Shopping väntar!!!

Daa skrev 2009-10-20 11:38:03 följande:
    lanovia: andas djupt. Visualisera hur du slänger ut datorn genom det inte öppnade fönstret. Njut en stund.Usch, så frustrerande med datorbekymmer. Men lön är bra
  • lanovia 08

Bruttan skönt att du får kollat upp det snart.
    Att illamåendet är lite bättre är ialla fall ett steg på vägen, snart hoppas vi att det släpper helt.

*kram till alla nu måste jag sticka*

*räcker ut tungan och lappar till datorn en extra gång (det som finns kvar av den*

• Fru E

Daa-funkar inte att smyga när man samtidigt är inne i sin vanliga tråd men smyger här inne så jag inte "stör er"
    *Viskar tyst:ligger ruskigt lika med Ninnis i barnverkstaden*

• Fjällbruttan

Lanovia, hoppas du får en underbar shopping!!
    Fnissar när jag ser farmför mig hur du hoppar på datorn

• Daa
    På den bara!
    lanovia 08 skrev 2009-10-20 11:46:41 följande:
    Kasta ut genom fönstret`??? nejnej så lindrigt skall inte datorn får det. Gravid tung kvinna slänger datorn hård i backen och hopppar med all sin kraft och ilska på burken tills den är platt platt platt!
    Lycka till med shoppingen! Ha så kul.

EA&MJ: förstår hur du menar. Tror jag. *harklar mig och viskar tyst: brukar titta till er ibland också*
  • Jenny står brud 090801

Tack för att du frågar Daa. Allt är bra med mig annars, förutom att jag är trött. Men det beror säkert på att det varit fullt upp nu ett tag. Men bara 3,5 dag kvar till höstlovet, så det ska jag nog klara av
    Fortfarande inga indianer, men det hade ni inte väntat er heller va? Inte jag heller faktiskt, har börjat ge upp hoppet på att de ska komma av sig själva nu Men ska höra av mig till VC i veckan nu, för nu har snart den tiden gått som läkaren sa att jag skall vänta.

har läst era inlägg, men hinner inte kommentera nu. Står 17 st elever i åk 8 här utanför och väsnas, borde nog släppa in de nu...

Daa skrev 2009-10-20 11:38:03 följande:
    Jenny: skoj att det gick så bra på marknaden! Är det bra annars? Och lycka till med vaccineringen
Svar på tråden I vått och torrt och väntan