Jag vet inte!
Jag får så ibland-bara kan inte sova.
Ofta är det mycket i tillvaron just då som behöver sorteras eller så. Men det hade ju varit bättre att sova och få krafter.
Jag har också mycket spänningar i hela överkroppen, främst i nacke och axlar/bröstmuskulaturen. Jag känner starkt av nacken även när jag har huvudet på kudden och det stör enormt mycket.
Någonstans är det antagligen så att högskoleprovet på lördag, eventuella ivf:er framåt nästa år och sonens skolgång, huset som vi inte riktigt "lärt oss" än, möbler vi vill /behöver/måste köpa, ärenden som ska uträttas i stort och smått, städning, uppackning, sortering och allt annat som är ogjort, ovisst eller lite oroligt finns där, i både huvudet, musklerna och själen, så man blir lite störd...
Jag märker ju att jag är rätt splittrad i mina tankar som hoppar hit och dit mellan allt jag borde och måste och vill.
Försöker vara både lite duktig och väldigt lugn och cool i det hela. Jag lyckas väl kanske sådär...
Idag borde jag verkligen sitta med det där häftet jag betalade dyrt för, som ska göra en bättre till högskoleprovet.
men jag får magknip bara av att se det så jag kommer äl att gå dit precis lika kass som jag redan är och jag kan säga att jag INTE ser fram emot det där förbaskade provet och verkligen undrar vad f'n jag skulle anmäla mig till DET för!