• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Hvidbrud

Låter härligt Ninnis! Det verkar som om ni verkligen njuter av att ha blivit hundägare. Bättre hem kunde hundrackaren inte önska sig !

• passionsblomman

Jag var en sådan där unge som inte kände sig behöva testa NÅGRA sporter...

Det var sjunga som gällde för mig.

Jag gör mig bäst i hejjaklacken!

• Hvidbrud

Blommis: Jag njuuuuter! Maken är hemma en vecka till, så just nu tittar jag på den lilla och ammar. allt annat sköter han. Det ska bli spännande att se hur jag ska få allt att hänga ihop! Kanske lätttare att få rutiner också?

Ja, slarva borty pom-pomsen kommer jag säkert göra... Oj oj oj. Looovar att njuta! Än så länge är det ok att hon bajsar mig i handen när jag bytar blöjor och kissar på sin pappa.

• Hvidbrud

Ballet började jag med som liten, men slutade fort för vi skulle bara springa runt som fjärilar- det tyckte jag var töntigt. JAg ville göra piruetter och sträcka ut osv. Ballet! Phff, det var inte vad jag kallade det... Sen blev det ridning. I många år. Det gillade jag. Alla klasskompisarna spelade folboll och tennis. Det gillade jag inte, så jag gick på Gymnastikmodääärn hette det... sen redskapsgymnastik...
    Nu är det enda jag kan tänka mig gå på nog dans av nån slags. Det kan jag göra till jag smälter utan att ens märka att det gått 3 timmar och jag svettas som en gnu. Allt annat är såå jobbigt...
    Blommis: Rekomenderar du MBT skor? Jag är sugen på att köpa ett par nu när jag ska ut och rulla vagn lååånga turer varje dag.

Åh, NYTT LJUD!! Ooooaaa-ha! Sa hon! Gullepluttan!

• passionsblomman

Jag inte bara rekommenderar uan lovsjunger MBT-skor för full hals!

Men börja medkorta stunder, för jag lovar dig att det kommer att kännas första veckan! Ta alltså inte vagnen och dra iväg i två timmar första dagen.

Mina MBT-skor är det bästa jag gjort för min rygg och mina benhinnor. Värken i nacken och axlarna försvann också!

Bara det släpper lite mer i min kropp nu efter massagerna så ska jag ut och knata häromkring också. Här finns ett område som heter Jungnerholmarna, det är ett gammalt bruk som de sanerat efter och gjort till strövområde. Emån rinner strid med flera utlöpare här och man kan gå både över och längs med vattnet i flera variationer. Det r hur fint som helst och härutanför ser man folk hela tiden som går däråt med hundar, gåstavar, barnvagnar och allt möjligt.

• passionsblomman

Men vad fasen Ninnis! Det BLIR verkligen sådär som jag sa förut, att jag hittar dina inlägg EFTER att jag redan läst den delen av tråden. Helskumt!!! NU såg jag ditt inlägg om vovven tex! VA!!!

Förresten kom jag på att jag faktiskt var med på ngt som hette frivilliggympa ett kort tag, men det var under en tid i mitt liv då jag var ganska mobbad så jag slutade och övergick till att avsky just idrottslektionerna av hela mitt hjärta och inte befatta mig med mer än jag var tvungen till.

• Hvidbrud

Då blir det att investera i ett par MBT och en digitalkamera denna månaden!
    Låter som ett underbart ställe att gå, blommis!

• Ninnnis

Ooooaaa-ha tillbaks till Miss Muffin!

Jag älskar också mina MBT! Gick en 1,5-timmespromenad i dem senast idag. Mitt trasiga knä mår mycket bättre i MBT än i "vanliga" skor.

Blommis, usch vilka tråkiga jympaminnen... Underbart att du får revanschera dig som fotbolls- och innebandymorsa!

• Ninnnis

Vad mysiga omgivningar ni verkar ha, Blommis!

Flinade åt din beskrivning av målisen Det påminner mig om min lillasyster när hon spelade handboll i ungefär samma ålder. Mitt under pågående anfall kom på att hon skulle vinka till oss på läktaren Och nu är hon 18 år och söker in på universitet i England... på tal om att tiden går fort och plötsligt är de små stora...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan