• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Fru Bygg

Åhh, vilken underbar dag ni ha haft idag, Blommis. Kan riktigt se allt framför mig, fast att jag inte alls vet hur du, din son eller ert hus ser ut.
    Det måste kännas underbar att få gå ner lite i tempo mot allt du har hunnit med i samband med er flytt!

Cravings... ja, jag önskar att jag kunde skylla på det när jag är sugen på alla möjliga saker. Har aldrig varit så förtjust i godis och kakor mm tidigare, men det har kanske att göra med att jag unnar mig sådant nu när man är gravid och då får man ju också ett sockerberoende.. Dock så försöker man ju vara duktig och hålla sig till helgen, det brukar gå rätt så bra. Värre är det med glass, jag ÄLSKAR glass och denna veckan har det blivit det både tisdag, onsdag och idag... Jaja, få se till att skärpa mig efter förlossningen..

• Ninnnis

Nu har jag kommit hem och inväntar maken och vovven, sen är det dags för smörgåstårta!

Ha en trevlig fredagkväll, mina vänner!

• Villemoa

Var tvungen att skriva lite i prästtråden....sicken dåre!! Tror ju inte på Gud och så men när man skriver så fullbota idiotiskt ja då kan jag inte hålla tyst...

• Daa

Praktiserar ondska, Blomman? Bäst jag kollar läget...

Äntligen helg!

*hjärtar den söta lillankan*

*vinkar till Ninnis och familjen*

• Villemoa

Men naaaaaw, vilken söt lillanka Ankan!! Inte som den där urblåsta Ankan på tv....

• passionsblomman

Ja.

Du har väl inte glömt att jag egentligen är ond?

Daa skrev 2009-09-25 19:15:19 följande:
    Praktiserar ondska, Blomman? Bäst jag kollar läget...Äntligen helg! *hjärtar den söta lillankan**vinkar till Ninnis och familjen*
  • Daa

Jo. Det hade jag hunnit glömma...

passionsblomman skrev 2009-09-25 19:32:47 följande:
    Ja. Du har väl inte glömt att jag egentligen är ond?
  • Villemoa

Vaddå, avregistrerar sig folk för att de inte kan argumentera??

passionsblomman skrev 2009-09-25 19:34:01 följande:
    ...i själva verket är jag så elak att jag får folk att avregistrera sig från BT har jag hört.
Svar på tråden I vått och torrt och väntan