• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa

Jaha... ingen idé att gruva sig längre: dags att ta tag i städningen.

• Fjällbruttan

Hej
    Upptäckte en sak till idag, när jag blir fruktansvärt upprörd så kräks jag!!
    Tog mig inte igenom sidorna i prästtråden utan en ordentlig spya!
    Tala om en människa (är han det förresten och inte en hamster som snurrar utan hjul)som är helt skruvad!

Stackars Kjell, som fått tråden så kapad, kan tänka mig att det skrämmer bort en del frågeställare... synd att S inte läste reglerna och fixar en egen tråd.. Å andra sidan kunde jag inte låta bli att svara på hans senaste totalförvirrade ilägg som man faktiskt inte vet vem det riktar sig till...
    Men jag tycker att Blomman och alla ni andra har klämt till f-nskapet riktigt bra, go girls!!!

Idag ska jag faktiskt fara på affären med min älskling och se om jag hittar nåt jag vill äta... och så ska jag köpa blåbär
    Ska bak blåbärspaj, vi ska har mamma barn träff imorgon, alla vi som fick barn för två år sen och nu är alla gravida igen

Hoppas ni har en underbar helg tjejer!!
    Återkommer med lite blåbärspaj senare

• passionsblomman

far på affären du, som en sann fjällbrutta..

Den döda hamstern kommer härmed att ignoreras. Jag tror det är enda sättet. Om ens det funkar.

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2009-09-26 13:17:37 följande:
    far på affären du, som en sann fjällbrutta.. Den döda hamstern kommer härmed att ignoreras. Jag tror det är enda sättet. Om ens det funkar.

Tänker inte ens på att jag skriver så

Fast han är svår att ignorera, man vill ju inte att han ska tro att han har rätt.. fast det tror han ju i alla fall...

• passionsblomman

Nej, han kommer inte att fatta och det kommer inte att hjälpa och från och med nu är det ignorera och så anmäla som får bli verktygen. Det gäller fler trådar.
    Fjällbruttan skrev 2009-09-26 13:21:15 följande:

Tänker inte ens på att jag skriver så Fast han är svår att ignorera, man vill ju inte att han ska tro att han har rätt.. fast det tror han ju i alla fall...
  • lanovia 08

Och nu glömmer vi honom här också, annars tar han över i även denna tråd utan att han skrivit ett ord. Och då får han alldeles för mkt som han vill.

Hoppas ni alla har en bra lördag.
    Vi har shoppat och gått i skogen. Och kanske bäst var nog "frukost" på sängen imorse. Det har jag kunnat leva på hela dagen.
    Ibland är jag rädd att jag älskar min man för mkt. Ungefär som att vi kommer få betala dyrt för att vi är så lyckliga.

Värst idag är nog att vi blev påkörda. Var en mindre smart snubbe som glömde titta i backspegeln när han skulle parkera. Jag hade snällt stannat några meter i från honom för att han skulle kunna manöverera in sin stora bil. Men av någon anledning fick han för sig att backa hela vägen till mig och in i oss, trots att jag tutade på honom. *suck*

Bruttan får vi smaka av blåbärspajen snart?

Blommis, inte dåligt med så stort hus så det räknas som motion att hämta kaffe.

• passionsblomman

Lanovia: Vem? Jag förstår inte vem du menar...

*suddar och suddar*

Ja, antingen har man ett väldasns stort hus...

...eller så är man pinsamt slö och tycker att förflyttning oht är motion. :-P

Vilken härlig dag du haft!
    Ja förutom att du blev påkörd då!

Världen är full av puckon!
    sådär som du sa nu kan min sambo vara också."om jag verkligen är såhär glad nu, då härndr det nog nåt hemskt snart" liksom.

• Villemoa

Men vem är det ni pratar om?

Idag har vi haft besök av mina föräldrar och min syster. De har ju inte träffat Moa på en månad så de hade längtat jättemycket!! Vi gjorde cordon bleu på lövbiff á la Mat-Tina och det blev mumma! Till efterrätt gjorde jag äppelpaj med vaniljsås, mumma det också!

Nu sitter man här i soffan och jäser och har det gött!

• passionsblomman

Aaaaaaaa! Jag vill OCKSÅ ha äppelpaj!

Det ska jag minsann göra imorgon! Har ju äpplen i trädet ute ju!

Päronpaj, har någon provat att göra det? Vad GÖR man med päron utöver ingefärspäron? Jag har precis hur mycket päron som helst!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan