• Telis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

• Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • Lapinette

Åhhh en tupp till Korven! Men snaily ni bor ju ute på landet ... kan ni inte ha en tupp?

• Fru E

Snaily-ok men enligt folk här nere så bor vi också på landsbygden och då borde vi med få bidrag från kommunen

• fru AM

Problemet är ju här att hittar de inget nytt hem till tupparna så avlivas de ...

Lapinette skrev 2009-10-13 13:14:00 följande:
    Nej, ska inte ha några husdjur ... klarar inte av när de dör !
  • fru AM

Alla ni som bor på landet: ska ni inte ha en tupp? Det finns f n fem små "galningar" som väntar på ett nytt hem ...

• Fru E

Hmm...makens respons på att jag vara lite ledsen efter remissbeskedet var att "ja men nu har du ett datum satt"....

• MSW

Jag har fått operations tid nu! 5 november smäller det!

Nu ska vi ut och promenera!

• fru AM

Stor kram EA!

Tupparna är det en kompis som har ...

• Snorkfröken77

MSW - Spännande!!!

EA - *kramar om* Jag vet hur det är när man själv blir ledsen och ens man kanske inte reagerar så som man vill

Ego - mensvärken som kommit och gått var som värst igår efter gråtattacken, nu är det helt borta igen och inte ett spår av tantenjäveln, börjar bli öm i musen av allt pappermufflande! (jobbets papper är inte direkt lambi)

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor