• Solros 2009

Sex på bröllopsnatten?

Fråga till er som redan är gifta: hade ni sex på bröllopsnatten?

Fråga till er som ännu inte är gifta: är det en viktig grej att ha sex på bröllopsnatten?

För mig känns det inte som någon big deal, vi har känt varandra MYCKET länge. Man kan ju lätt lista ut att man kommer att vara aningen sliten efter månader av förberedelser, spänning under dagen och en del vin under kvällen.

Vad tycker ni?

• Svar på tråden Sex på bröllopsnatten?
  • JustMeAndMyLove

Hehe, kommer nog inte orka! Men vi ska nog hyra hotellsvit och bara varva ner, badkar, tända ljus och kanske nått midnats-snack :) Det är vad vi drömmer om just nu i alla fall! :)

• SnowFairy

Vi har bestämt oss för att vi inte ska ha sex på en månad (månaden innan bröllopet) just så att bröllopsnatten ska bli lite mer speciell =)

• anja1661
    SnowFairy skrev 2009-08-04 17:23:29 följande:
    Vi har bestämt oss för att vi inte ska ha sex på en månad (månaden innan bröllopet) just så att bröllopsnatten ska bli lite mer speciell =)
    hahhahaha just det skojade om med min man....han tappade hakan och sa: vadå? en månad utan sex??? eru inte riktigt klok!
    gissa om han blev lättad när jag gapskrattade och sa att jag bara skämtade!!!
  • JustMeAndMyLove

Själv har man varit från Sambon i norge from i April :P När vi hälsat på varran har jag varit så sluuut av allt jobb så det blev 5 månader utan sex, hahahah DET var jobbigt!

anja1661 skrev 2009-08-04 18:18:12 följande:
    hahhahaha just det skojade om med min man....han tappade hakan och sa: vadå? en månad utan sex??? eru inte riktigt klok!gissa om han blev lättad när jag gapskrattade och sa att jag bara skämtade!!!
  • ElinDaniel

Haha! Kul ämne! :) Hela dagen är fylld av kärlek. Att somna tätt ihop kan vara lika bra slut på dagen. Sex kan man ha resten av livet... Om d vore så väl ;) Hehe. Fast jag vet ju inte än hur det blir...

• SnowFairy

Hehe... det var som ett skämt till en början, men sen funderade vi mer och mer på det och ja, varför inte egentligen? Då har man ju ytterligare en sak att längta till :D

anja1661 skrev 2009-08-04 18:18:12 följande:
    hahhahaha just det skojade om med min man....han tappade hakan och sa: vadå? en månad utan sex??? eru inte riktigt klok!gissa om han blev lättad när jag gapskrattade och sa att jag bara skämtade!!!
  • ronile

För mig är det jätteviktigt att ha sex på bröllopsnatten, och för min fästman också! Kanske för att vi haft ett väldigt sexuellt förhållande i någon mån (inleddes exklusivt sexuellt och blev mer)? Jag tycker det är så viktigt att det är viktigare än fest!

Så jag säger tvärt om motför "alla andra": Varför festa när vi gift oss, det kan vi ju göra när som helst!? Vi har bara en bröllopsnatt! ;)

• Hedebris

vi åkte till hotellet vid 22.30 då vi åt ostbricka, badade bubbelbad och sexade till

• AnnBo

Nu har jag gift mig och jag kan säga såhär, vi kom till hotellet vid 03.00 (vi skulle åkt tidigare men alla gäster var kvar och vi hade så sjuuuukt kul) väl på hotellet drack vi lite mera av champagnen de ställt upp på rummet käkade fruktbrickan och godis de ställt fram och sen badade vi och sen hade vi sex i massor fram till morgonen

• Emmas syster

vi åkte till hotellet sent halv tre ca
    väl där tog det sin lilla stund att få av mig kläderna sen hade vi underbart bra sex

eller ja förspelet var ju till stor del att få ut mig ur kassaskåpet till klänning han kysste mig överallt medan han klädde av mig, det var underbart.

Svar på tråden Sex på bröllopsnatten?