• Solros 2009

Sex på bröllopsnatten?

Fråga till er som redan är gifta: hade ni sex på bröllopsnatten?

Fråga till er som ännu inte är gifta: är det en viktig grej att ha sex på bröllopsnatten?

För mig känns det inte som någon big deal, vi har känt varandra MYCKET länge. Man kan ju lätt lista ut att man kommer att vara aningen sliten efter månader av förberedelser, spänning under dagen och en del vin under kvällen.

Vad tycker ni?

• Svar på tråden Sex på bröllopsnatten?
  • jojoånick09

jag ser det som att man kan ha sex om man orkar den natten...
    oftast är man väl helt slut efter dagen så jag kan tänka mig att till en 80% har sex dagen efter..
    undrar om man själv är när den dagen är...

• Magglo

Jajemän. Vi fullbordade äktenskapet på bröllopsnatten. Förvånansvärt bra, faktiskt!

• Meria84

Njae, beror helt på hur festen ser ut. Är festen bra kan sexet vänta tills fyllan/bakfyllan är borta Men hela "sex på bröllopsnatten" känns inte så viktig, nej.

• Nippran
    TinkerBelle skrev 2009-07-24 13:08:38 följande:
    Jag hade inga förväntningar och räknade med att vi båda skulle vara slut efter en ganska så hektisk vecka innan bröllopet.Men när vi kom upp till vårt rum (vi och alla våra gäster sov över där festen var) hade mina älskade väninnor smugit upp på vårt rum, strött rosenblad i duschen, över sängen, på fönster brädan och bordet, plockat i ordning och tänt ljus.Otroligt stämningsfullt och romantiskt!Det ena ledde till det andra?
    Vad rart av dem!
    Jag hoppas att vi ska ha lite ork över. Vi kommer att lämna festen lite tidigare. ;)
  • Humlan66

Nja jag tror man är för trött att hålla på med sånt den natten

• harthurs

Mina vanner hade ocksa strott rosblad overallt och tant ljus..
    Men nar vi kom hem somnade maken ratt snabbt nar han la sig ner och jag hade fortfarande pa mig min klanning.. haed ganska manga knappar bak och kunde inte knapp aupp sjalv.. SA jag SOV i min klanning!! Det ni !! haha
    Men nar vi vaknade kladde maken av mig och vi myste tillsammans da istallet...

• soon and very soon

nej, vi hade det inte var för trötta o fulla! men en vecka efter!

• Frulle

Jag trodde inte vi skulle orka med nåt sex faktiskt.,. Men OJ OJ säger jag bara!!

Vi hade det bästa sexet ever!! Och i fleeera timmar! Kom till hotellet kl 02,30 och vi somna inte förns vid 6-snåret..

More sex to the people!!!

• jojoånick09

härligt att det finns folk som är som duracell kaniner... klart har man fått sova dagen innan och känner sig utvilad så kan det bli en väldigt lång natt..

• kenttjej

Vi har oxå varit tillsammans i flera år så det här med sex blir ju inte precis första gången på bröllopsnatten... Lustigt att vi pratade om detta nyss. För min del så hade det inte varit så noga, jag brukar inte va så sugen när jag är trött. Men fästmannen tyckte att det känns väldigt viktigt så därför lovade vi varandra att vi kommer ha sex på bröllopsnatten även om vi är för trötta och aningens förfriskade...

Svar på tråden Sex på bröllopsnatten?