Strippa på svensexa?
Hur ställer ni brudar er till att männen har strippor på sin svensexa?
Helt allmänt liksom, tycker ni det är ok eller inte??
Hur ställer ni brudar er till att männen har strippor på sin svensexa?
Helt allmänt liksom, tycker ni det är ok eller inte??
Mixed Martial Arts= jäkligt orolig blivande fru hemma, tur att ajg inte var med för Panzer fick ett njurslag som hade fått mig att dra på mig vantarna haha
Ja du ser! precis det jag sa!
Om man är den av de två som INTE kan det till vardags...
haha ännu bättre!
Ok, jag fattar! Det pinsammaste på min mans svensexa var ett det hämtades damer som jag sedan fick rapporter om hade lagt beslag på min bror (inte alla, bara en).
svtplay.se/v/1401988/mot_thomas_haaranen_som_driver_en_kampsportsklubb
Gick in i ringen med denne sympatiske herre, det kändes och var otroligt jobbigt men fruktansvärt kul samtidigt.
haha blev din bror glad över det?
Jag fick faktiskt updates hela dagen/kvällen ex : Nu flyger han, Nu får han stryk, Nu krigar han ganska underhållande
Haha, jag gjorde inget som kan mäta sig med det men fick ändå gå ett par matcher med en kille från Krav Maga. Ända tills han fattade att den minsta tjejer på min möhippa var från den svenska flottan. Då struntade han i den blivande bruden och utmanade henne, till min stora lättnad!
Tyvärr inte. Han verkar mest få ångest när jag för det på tal. Jag önskar att jag hade fått updates från A:s svensexa, men det gick rätt lugnt till så det hade kanske inte varit så underhållande.
Jag skulle bli skitarg om mina vänner tvingade mig att se på en manlig stripshow. Det är det mest smaklösa jag kan tänka mig faktiskt... efter att gå utklädd och aspackad på stan då
Jag tycker hela förnedringsgrejen med möhippa/svensexa är rätt obegriplig faktiskt. Varför gör man det?
ajdå. Ja updates var trevlig men det var väl mest för att de konfiskerade hans mobil( eller den fick helt enkelt stanna hemma med mig) oj vad OT det vart nu helt plötsligt.
För att hamna on topic så säger jag att rent instinktivt känns strippor på en svensexa lite B och poänglöst. Men skulle de haft en strippa på Panzers svensexa så hade jag inte gått i taket, även om jag kanske hade tyckt att det var slöseri med pengar...