Strippa på svensexa?
Hur ställer ni brudar er till att männen har strippor på sin svensexa?
Helt allmänt liksom, tycker ni det är ok eller inte??
Hur ställer ni brudar er till att männen har strippor på sin svensexa?
Helt allmänt liksom, tycker ni det är ok eller inte??
Jag med, bästa sättet att få veta saker på.
Angående Asia så inte bara agerade hon i filmerna utan regisserade, producerade och skrev manus också.
Och angående strippa på svensexa så tycker jag bara att det är boooring!
Jag tror helt ärlgt att min blivande skulle känna sig väldigt illa till mods över att ha en strippa på sin svensexa.
Alla män uppskattar inte det.
Trist, billigt och dumt. Men säger inte iofs något om de strippande tjejernas intelligens, mer isåfall om männens mognadsgrad som tror att de är coola för det...
Jag gillar striptease! Det är en underskattad konstform, och jag har själv varit på strippklubbar både med och utan killen. Skulle alltså inte bry mig om killen gick på strippklubb eller hyrde en privat strippa till en fest, oavsett om det var svensexa eller inte.
Nej, oavsett om hon vill eller inte så är det en sunkig handling att män i grupp ska sitta och titta på en kvinna som klär av sig. Jag är glad att min man inte har den kvinnosynen.
jag dömer inte strippare men jag personligen hade inte velat ha en på min möhippa. inte heller skulle jag bli glad om min numera man fick en ...tycker det e barnsligt och fjantigt. e det nån som ska strippa för min man så e det väl jag?
Fast måste man ha en snevriden kvinnosyn för att uppskatta en danskonst som enligt mig är otroligt sensuell och vacker?
Jag ser gärna på stripteas på tv tex, tycker det är häftigt att en kvinna nu för tiden kan ge sig hän och visa det hon själv väljer att visa utan att bli dömd som prostetuerad eller korkad.
Som jags a tdigare så finns det otroligt mycket problem i branchen men man kan varken dra alla strippor eller alla åskådare över en kam
Tycker inte att det är ok! Vad är nöjet i det hela? Titta på en kvinna som måste/vill klä av sig för pengar?