• NewLife

Strippa på svensexa?

Hur ställer ni brudar er till att männen har strippor på sin svensexa?
    Helt allmänt liksom, tycker ni det är ok eller inte??

• Svar på tråden Strippa på svensexa?
  • Sonja68

Som svar på TS fråga så skulle jag INTE tycka om det.
    Av den enkla anledningen att jag är svartsjuk. Löjligt, jag vet men jag svarar ärligt.
    Kan man inte hitta på nåt roligare på en svensexa, det känns så "billigt" och enkelspårigt på nåt vis om det är det enda man kan komma på att göra för sin kompis på svensexan.

• J D

JustMeAndMyLove skrev 2009-07-03 16:10:02 följande:
    Ja men inte är man nog dum om man man är med i Mensa, men då tänker jag på logiskt tänkande etc.Tycker det ska bli mer intressant att se när folk börjar använda eq och liknande mer :)J D skrev 2009-07-03 15:49:15 följande:

Nja, där håller jag inte med dig. Jag tycker inte att man är smart bara för att man kan tänka logiskt. För mig är det de som kan ta sig längst i förhållande till sina ursprungliga resurser som är de smartaste. Oavsett om det krävs EG, IQ eller annat för att nå dit.

• Aleta

Tja, hon fick ett stipendium en gång i tiden för att studera språk och ekonomi. Dessutom var hon visst riktigt bra på att spela piano som tonåring.
    Så helt tappad bakom en vagn är hon nog inte trots att hon är med i Mensa.
    J D skrev 2009-07-03 15:49:15 följande:

... Sedan kan man ju verkligen diskutera hur mkt Mensa säger om intellgens. Personligen tycker jag att IQ är ett grymt överskattat mått på att mäta hur smarta människor är.
  • MV85
    passionsblomman skrev 2009-07-03 16:48:12 följande:
    Vem är det?
    Porrstjärna
  • passionsblomman

Det borde jag ju ha kunnat räkna ut, men lika bra att fråga...

MV85 skrev 2009-07-03 16:49:02 följande:
    Porrstjärna
  • JustMeAndMyLove

Jo men för att uppnå det läre du kunna tänka logiskt och rationellt. Vilket ju ett IQ delvis mäter.

Säger inte att jag gillar IQ tester men det kan säkert ge en hint på hur logisk en människa är. Sen är det förståss inte bara logik som smarthet går ut på

J D skrev 2009-07-03 16:23:58 följande:

Nja, där håller jag inte med dig. Jag tycker inte att man är smart bara för att man kan tänka logiskt. För mig är det de som kan ta sig längst i förhållande till sina ursprungliga resurser som är de smartaste. Oavsett om det krävs EG, IQ eller annat för att nå dit.
  • MV85
    passionsblomman skrev 2009-07-03 16:50:09 följande:
    Det borde jag ju ha kunnat räkna ut, men lika bra att fråga...
    "Bättre fråga och verka dum, än förbli dum" *s*
  • passionsblomman

Jag frågar jämt, det är så jag lär mig saker.
    MV85 skrev 2009-07-03 16:51:48 följande:
    "Bättre fråga och verka dum, än förbli dum" *s*
  • MV85
    passionsblomman skrev 2009-07-03 16:52:40 följande:
    Jag frågar jämt, det är så jag lär mig saker.
    :D
Svar på tråden Strippa på svensexa?