augusti 2010
nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.
nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.
Vi ska gifta oss i Västervik...
Tror jag har hittat min klänning, men det känns lite tidigt att köpa den ett helt år innan vigseln. Har ju tänkt gå ner några kilon =)
www.bridaloutlet.se/show_product_pictures.aspööå--15350
Anna R skrev 2009-08-02 16:28:53 följande:
Vi gifter oss i Norrtälje den 7:e Augusti 2010.
Jag tror ni gör rätt i att vänta lite med att beställa brudklänning. Även om man inte planerar att gå upp eller ner i vikt så har ju kroppen en förmåga att förändra sig en hel del under ett år. Men jag håller med - det spritter i kroppen av längtan. Jag väljer mellan dessa tre:
www.landybridal.com/Product/Pro124.html
www.landybridal.com/Product/Pro709.html
www.landybridal.com/Product/Pro3161.html
Fast jag ska sy upp den utan släp. Vilken tycker ni mest om?
Sunzhine: Vart i Västervik? Jag är ju från Vimmerby så man har ju spenderat några timmar i västervik i sitt liv så jag kanske känner till det...
Denna vecka är det "no mercy" vad gäller träningen. Nu SKA jag komma igång. Och jag SKA va i topp form till oktober när jag ska ut och prova klänningar med mamma. Jag ställde mig på vågen igår och det är liksom inte så att jag väger mycket men har verkligen inga muskler kvar så man känner sig lite slapp .
workoutgirl: Ja självklart. skratt. men roligt att höra hur andra tänker. Är faktiskt väldigt inne på den oxå, min rädsla är att en annan som inte har en midja på 18 cm som tjejen på bilden har, ska se tjock ut med "veckningarna" runt midjan som klänningen har... men jag vet inte. man ser ju kanske att det är tyget förhoppningsvis.