augusti 2010
nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.
nu när våran tråd är stängd så tänkte ja göra en ny. de måste ju finnas massor kvar att prata om.
Köper ni drycken på systemet eller åker ni till Tyskland?
jag vet inte hur vi ska göra än...men man kan ju hoppas på att det blir i tyskland!!
ev så kanske min moster o hennes kille ska åka dit nästa år...så man kan ju hoppas på att de kan handla åt oss också...*håller tummarna*
men det tar ja då..
Hur många här inne har bokat präst/vigselförrättare? Vart vänder man sig och hur tidigt måste man vara ute?
Vi ska oxå ta en tur till Tyskland ;)
Fröken Skruttis skrev 2009-08-16 20:35:16 följande:
Anna R och Giz83, var gifter ni er? Lite nyfiken, eftersom ni har samma datum som vi. Vi gifter oss utanför Växjö i småland.
vi ska oxå köpa i Tyskland, men vet inte än om det blir en öppen eller betalbar... Vi e lite kluvna.
7/8 är vårt datum oxå, augusti är ju en så otroligt vacker månad
Här är en till som ska gifta sig i aug. Vi har prel bokat kyrka och lokal till den 21/8. Har kännt mig jättestressad då många kyrkor och lokaler redan är uppbokade, mer än ett år före vigseldatum. Nu fick vi ialla fall som vi ville och jag börjar bli lite pirrig...
Hej
Superskrutt vi gifter oss med den 21/8!! Var blir erat bröllop??