• didis

BT har blivit tråkigt!!

Är det någon mer än jag som tycker att BT har blivit tråkigare sista tiden?

Som saknar gamla tiders trådar där diskussionens vågor gick höga?

Som tycker att aktiviteten har minskat högst påtagligt senaste tiden? Och då menar jag inte bara senaste veckan som har varit erbarmlig och som gjort att jag funderat på att helt sluta med BT.

Kort sagt, är det mig det är fel på eller BT??

• Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!
  • Aleta

Sant!

Svanboet skrev 2009-06-10 08:56:50 följande:
    Värst är det väl med rösterna som inte ens röstar (inkluderar mig denna gången )
  • passionsblomman

Ja verkligen!

Svanboet skrev 2009-06-10 08:56:50 följande:
    Värst är det väl med rösterna som inte ens röstar (inkluderar mig denna gången )
  • lillabruden

kankse det allra värsta är anledningen till att folk inte röstar....dem känner inte att det hjälper eller bara är lata *ger arg blick till dem lata*

jag skulle däremot önska att vi inte röstar på euron, och bara bytar istället! förstår inte varför politikerna inte väljer bättre folkröstningar! vi kan ju rösta om IPRED lagen osv istället!!! nää, för tidigt för politik

• lecaroline

Vi kan inte byta nu, för då skulle våran lön inte räcka någonstans..
    Euron måste sjunka eller sv kronan stiga ordentligt..

• Svanboet

... eller så förhandlar vi om lönerna!

• lecaroline

Har försökt i många år men det går inte så bra

Euron är ju 2 kr dyrare nu mot innan jul.. Så nu får vi hjälpas åt att få upp värdet på kronan

• Svanboet

Jag gör mitt bästa för att hålla kommersen igång, spenderar alla mina pengar varje månad som en duktig Slösa.

• lecaroline

Vi har varit sådan slösor när vi handlade till Bröllopet och vi har delat upp utgifterna på många ställen

• Hammerman

Själv fick jag laga ett hål hos tandläkaren idag, där rök 700 spänn.

Min sommarbudget börjar redan kännas ansträngd.

Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!