• didis

BT har blivit tråkigt!!

Är det någon mer än jag som tycker att BT har blivit tråkigare sista tiden?

Som saknar gamla tiders trådar där diskussionens vågor gick höga?

Som tycker att aktiviteten har minskat högst påtagligt senaste tiden? Och då menar jag inte bara senaste veckan som har varit erbarmlig och som gjort att jag funderat på att helt sluta med BT.

Kort sagt, är det mig det är fel på eller BT??

• Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!
  • passionsblomman

Var har du angett dem då, för att bli anmäld?

Humlan66 skrev 2009-06-08 20:46:41 följande:
    Och det här med länkar .. suck.. anger man en länk och VIPS är man anmäld- har gått liite till överdrift kan jag tycka
  • b2b09
    Humlan66 skrev 2009-06-08 20:46:41 följande:
    Och det här med länkar .. suck.. anger man en länk och VIPS är man anmäld- har gått liite till överdrift kan jag tycka
    Vad blir du anmäld för???
  • Aleta

Ja hu så hemskt!
    Man kan ju nästan inte se någon bar hud alls, prydifierande!

Fjosok skrev 2009-06-08 11:22:57 följande:
    MulleNuh: finns i mitt galleri, brudparet på grudgången framför kyrkan.
  • Aleta

Vi måste hitta något nytt hett ämne, eftersom det nu inte finns något mer att säga och ingen någonsin kommer att bli upprörd i den frågan igen.

MulleNuh skrev 2009-06-08 10:50:56 följande:
    MÅSTE ju bero på att jag bestämt mig för att gå in med karl ist!
  • Fjosok
    Aleta skrev 2009-06-08 22:42:08 följande:
    Ja hu så hemskt!Man kan ju nästan inte se någon bar hud alls, prydifierande!
    OM jag ska vara ärlig, hon är en av dom vackraste brudarna jag sett, hon verkligen strålade
  • Aleta

Har du en med Australiensaren som har en benprotes också?
    Han är rolig, fast jag minns inte vad han heter.

Panzerfaust skrev 2009-06-08 20:59:11 följande:
    www.youtube.com/watchHär får ni mer humor
  • Aleta

Jag tyckte också att hon var fin, men det törs jag knappt skriva, tänk om axelbandslöshetsmaffian tar mig!

Fjosok skrev 2009-06-08 22:54:22 följande:
    OM jag ska vara ärlig, hon är en av dom vackraste brudarna jag sett, hon verkligen strålade
  • Aleta

Fast australiensare med litet a, jag måste skärpa till mig lite, vad gäller språket.

Aleta skrev 2009-06-08 23:12:29 följande:
    Har du en med Australiensaren som har en benprotes också?Han är rolig, fast jag minns inte vad han heter.
  • lillabruden

jag vill nästan påstå att detta är ett "tant-rum" alla pratar ju om 'gamla goda tiden' på BT, och hur allt borde vara, och hur det var och varför det ena hände osv.....aja skönt att man är i rätt sällskap iallafall
Svar på tråden BT har blivit tråkigt!!