• Niklas­Emma
    Äldre 31 May 19:15
    1935 visningar
    8 svar
    8
    1935

    HJÄLP mig bli av med mina kilon!

    Hejsan! ja ska gifta mig den 1 aug. och jag behöver ner i vikt! snabbt o enkelt! är villig att testa allt! någon som vet något bra som funkar? kör crosstrainer varje dag men tycker de går så sakta ner på vågen! vill öka min viktnedgång!

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden HJÄLP mig bli av med mina kilon!
  • Jiel o Deps
    Äldre 31 May 20:57
    #1

    Jag skulle kunna rekommendera Herbalife. De har ett "paket" som heter Optimal viktminskning (www.ner-i-vikt.se/se/art/optimalt-viktminskning.php). Jag har svårt att förklara allt, men om du är intresserad så kan du ju alltid gå in på sidan och läsa lite. Utan någon direkt träning har jag gått ner 4kg på 3 veckor bara av att äta ett nyttigt mål mat om dagen och två herbalife-drycker. Fast jag har dessutom blandat i lite frukt i mixen. =) Med träning också så kan man gå ner rätt effektivt.
    Det är ett alternativ.

    Ett annat är bara att se till att träna, mycket kondition men även en hel del styrketräning (mer muskler är ju lika med högre förbränning). Inga kolhydrater efter kl 6 på kvällen. Minst hälften av middagen och lunchen ska bestå av frukt och grönt. Osv.

  • tågjän­tan
    Äldre 31 May 22:07
    #2

    Jag lyckades gå ner 15kg på 1,5 år med viktväktarna. Fast du behöver kanske gå ner lite snabbare? En månad efter att jag nästan nått målvikten blev jag gravid och gick upp 35kg. Så nu måste jag börja om från början och har 20kg kvar att gå ner...

  • Snodda­sen
    Äldre 2 Jun 12:43
    #3

    Ät lite kolhydrater!jag började på 65kilo för ca3 månader sen och har gått ner 9.1 kilo!jag trodde inte att det var möjligt men jag är ett levande bevis på det!Lycka till


    NiklasEmma skrev 2009-05-31 19:15:07 följande:
    Hejsan! ja ska gifta mig den 1 aug. och jag behöver ner i vikt! snabbt o enkelt! är villig att testa allt! någon som vet något bra som funkar? kör crosstrainer varje dag men tycker de går så sakta ner på vågen! vill öka min viktnedgång!Tack på förhand!
  • Mörk Ängel
    Äldre 2 Jun 12:46
    #4

    Äter du regelbundet utan småätningar? Nyttig mat och lagom träning!

  • Snodda­sen
    Äldre 2 Jun 23:15
    #5

    Jag äter inga light produkter, inte bröd, ris pasta och potatis. Istället äter man sig mätt på proteinrika och fettrika livsmedel. Ex. Fet fil, ägg, bacon, äkta smör, vispgrädde, grönsaker,ost,kött,fisk,kyckling osv.Dvs så lite kolhydrater som möjligt, inte mer än 40 kolhydrater/100g i de produkter jag äter. Tränar inget alls utan all motion jag får är vardagsmotion. Jag äter 3 mål om dagen, frukost middag och kvällsmat. Inget småätande emellan målen. I och med att man äter så mycket fett så håller man sig mätt längre. Och jag kan säga att jag har nog aldrig varit så pigg som jag är nu. Undrar ni nåt mer så är det bara att fråga.Min sambo har gått ner 17.5 kilo.

  • brud08­0808
    Äldre 3 Jun 07:45
    #6

    Modifast, pulverdiet som smakar gott och faktiskt fungerar. Jobbet kommer efteråt, att hålla vikten, därför är det bra att trappa ner (först ersätter du alla måltider med modifast, därefter alla utom en, sen alla utom två osv.) Bäst är även att lägga in en god vana, tex en morgonpromenad, då är det lättare att hålla vikten sedan.

  • Kickis
    Äldre 3 Jun 08:24
    #7

    Har tips på riktigt bra fettförbrännar-träning. Sjukt jobbigt men det tar inte så lång tid och är verkligen effektivt!

    Intervallträning 3 gånger/vecka:

    Spring så fort du kan i 20 sek, gå sedan 10 sek. Fortsätt varva på samma sätt i (bara?)4 min.

    Har hämtat tipset från en jättebra artikel: www.iform.no/pub/art.php
    Där finns mycket mer att läsa.

    Se dig själv framför dig - skitsnygg och vältränad i din brudklänning. Hjärnan behöver positiva bilder att jobba efter. Bara man tänker rätt jobbar hjärnan undermedvetet i rätt riktning.

    Lycka till!

  • angel of the dark
    Äldre 10 Jun 16:29
    #8

    rekomenderar också herbalife.
    är på min andra vecka och innan jag starta så vägde jag 62 nu väger jag 57.

Svar på tråden HJÄLP mig bli av med mina kilon!