Vilket namn tycker ni?
Sätt gärna 1,2,3 vilken ordning ni tycker vilket namn som är fin.
de står mellan:
Bergman
Sloberg
Bernson
Sätt gärna 1,2,3 vilken ordning ni tycker vilket namn som är fin.
de står mellan:
Bergman
Sloberg
Bernson
Jag funderar faktisk på att ta hans namn, då blir de Malin Brüu Sloberg och Viktor Brügg Sloberg.
Om jag gör de tänkte jag skicka 2rosor och lite grönt blombud till hans jobb där de står:
Jag älskar dig av hela mitt hjärta.
Malin Brügg Sloberg
Vart kan jag skicka efter blommor??
Alla tycker sloberg är fult och jag drar mig lite för de då..
skit också..nästa blombud åkte kl 17 och då har han slutat..då måste jag hålla tyst om detta till fredag..vad jobbigt.
Fast då har jag ju tid o tänka.
Jag tycker att Malin Berg låter fint.
Ja de är fint, För mig står de mellan Berg, Bergman eller att ta hans namn. Jag tycker de är fult och svårt att säga. Men det är ju HAN, och jag vill vara hans fru.
Jag tycker absolut Sloberg, det är udda och fulsnyggt.
Bergman är alldeles för vanligt. Och Bernson är ju ändå ett -son namn.
Min pappa ringde idag, nykter.
Jag grät efteråt...min pappa.
Min underbara snälla roliga pappa..det är som om han hade en ond full tvilling..men idag var de min pappa igen. Pappa Bergman..Malin Bergman..de är jag de...men är de min sambo.. nja de vet jag inte...Malin Sloberg..det är fint..
Nämen nu får du bestämma dig!!He he he...nej,jag skojar men jag tycker du ska heta Malin Sloberg..tycker det låter perfekt och alla blir glada och nöjda....jag blev så glad när han ville ta mitt namn men nu så....nja...ska man inte ta mannens efternamn...?????????Hmmmmm
nja..sloberg..berg..nja..
Jag har lite svårt för Sloberg, tyckte inte det var så fint. Röstar på Bergman eller Berg. Heter själv Bergh i efternamn och är nöjd med det... även om jag inte kommer heta det så länge till...