Vilket namn tycker ni?
Sätt gärna 1,2,3 vilken ordning ni tycker vilket namn som är fin.
de står mellan:
Bergman
Sloberg
Bernson
Sätt gärna 1,2,3 vilken ordning ni tycker vilket namn som är fin.
de står mellan:
Bergman
Sloberg
Bernson
så ni tycker
1 bergman
2 bernson
3 berg
4 sloberg.
kompisen tyckte Berg eller skapa helt nytt, men känns osäkert att betala 1500kr för ett namn vi inte har nån koppling till
Jag tycker;
1)Bernson
2)Sloberg
3)Berg
4)Bergman
Men smaken är ju som baken.
Själv ska jag välja mellan Karlsson och Andersson, inte så värtst spännande. Har funderat på att hitta på eget men fantasin tryter.
Lycka till med ditt namnbyte!
Jag tycker:
1, Bernson
2, Bergman
2, Sloberg
Bernson
Berg
Bergman
Sloberg
1 bergman
2 berg
3 bernson
4 sloberg
1 sloberg
2 bergman
3 bernson
vet inte om bergman längre...de är min pappas namn. jag bytte till Brügg (min mammas gifta namn) för jag ville bara...byta. pappa är alkolist..har sårat mig så och ville "ge" igen..om man kan säga så. har saknat de och vilja byta tillbaka...men nu har han hört av sig igen, full.
Han heter Bergman, sambon sloberg..fult?
Jag och mamma Brügg men sambon känner inte att han vill ha de då de egentligen kommer från min styvpappas pappa.
Berg är farmor, Bernson är mormor.
ÄH, vi blir galna..båda vill heta samma efternamn, sen tar de stopp. Var mest inne på bergman men nu blir jag osäker.
Sloberg lät lite knasigt men jag skulle absolut tagit det.Vad spelar det egentligen för roll när man tänker efter?Och inte vill du väl ta tillbax din pappas namn och ge det till era barn?Nä,ta makens namn...inte för att jag gör det men....hahaha...jacobsson kan man väl inte ta?
Jag håller med lakritsbåten