Ha ha! VAd underbart, Lanovia! Skulle gärna ha sett deras miner.
Skönt med extra semester och en god bok. Det är bra att du lyssnar på dig själv och tar det lugnt. Hur är det med illamåendet? Börjar det bli bättre?
Själv har jag ställt in mig på kejsarsnitt. Senaste UL visade att moderkakan inte flyttat sig en millimeter, så jag skulle till läkare för snittsamtal och att han skulle kolla för säkerhets skull... Men det var så rörigt och ingen visste vad jag gjorde på den avdelningen och jag var mest ledsen för att jag hade verkligen hoppats på att den hade flyttat sig, så jag orkade inte ta tag i det, utan bestälde en ny tid istället. Den första tiden läkaren har är d. 28 juli, så på tisdag alltså. Så får vi veta med säkerhet. Jag har ställt in mig på snitt nu och läst en massa om det, så jag vet vad jag kan förvänta mig. Det ska nog bli bra!
Lillmuffin lever röverae i magen. Det börjar bli väldans trångt för henne där inne nu, så sparkarna har blivit mer till buffande och dragningar. Det ser lite läskigt ut ibland faktiskkt! Min egen lilla ailien! *hjärtar*.
Tröttheten har kommit tillbaka och jag kokar, svullnar och svettas och pustar och stönar och tycker att det är svårt att känna mig bekväm, men jag har det bra och vad kan man räkna med när man går och bär på en stor vattenmelon i magen. ( hittade en vattenmelom i ica som vägde 2500g... den var stor och tung...)
Daa: Mysigt med föräldrarna på besök. Jag längtar till på lördag när jag ska hem till mamma!