Tjejer, oroa er inte för det där med BMI alltför mycket - det är ju så att om man tränar mycket så kan man inte helt rätta sig efter den där skalan eftersom muskler väger BETYDLIGT mer än fett! Att ha spegeln som mått är nog det sundaste och klokaste - om man gillar vad man ser är ju allt bra!
Det verkar vara flera Viktväktare härinne, så jag hakar på jag också - alla här verkar vara fenomenala på att motionera och inom det området kan jag verkligen behöva lite inspiration! Har precis som Manice ca 7 kilo kvar att gå ner, hade 10 kilo att gå ner när jag började viktväkta för 2 veckor sedan och ska väga in mig ikväll igen vilket ska bli mycket spännande =)
Måste säga att jag mår bra av detta, äter gott och lagom mycket och även om jag gärna skulle äta choklad varannan timme så känner jag mig nöjd av den här kosthållningen - för mig är det viktigaste att få äta vad jag vill (om än inte i obegränsade mängder)!
Har som mål att vara klar första veckan i augusti då jag ska åka utomlands och glassa runt på italiens stränder (förhoppningsvis utan att se ut som en strandad vit val) vilket innebär att jag behöver gå ner i snitt 6 hg per vecka... Hoppas hoppas att det går!
PEPP PEPP till er alla, ni är helt galet duktiga allihop!