älskarlivet skrev 2009-05-09 09:05:27 följande:
Jag är inte gammal men hade ändå inte gjort ett sådant uppdrag, tycker det verkar lite fånigt faktiskt.. Varför kan man inte bara sitta och ha en trevlig middag utan en massa "uppdrag"?
[/citat]
Klart att man har trevligt ändå. Men detta bli ännu trevligare och som någon sa, en isbrytare. Som någon skrev så behöver man ju inte delta om man inte vill.
Red Scarlet skrev 2009-05-09 10:09:37 följande:
[citat]
Det är väl mer en 'brytaisen'-grej som man kan göra om det passar. Alla är ju olika och jag är själv inte sådan som gillar lekar och dylikt speciellt mycket, men på vår fest kommer det att vara mycket folk som inte känner varandra som sitter ihop..och det kan kanske bli svårt och stelt för dem att börja prata annars under en lång middag. Dessutom är det mycket yngre folk med och jag VET att en hel del av dem tycker att sådana typer av lekar och uppdrag är kul, och de som inte tycker det behöver ju som sagt inte delta. Sedan beror det ju givetvis på vad det är för typer av uppdrag... att komma ut från badrummet med toapapper hängandes tycker jag själv är lite väääl..;) Men mer harmlösa saker kan ju vara kul om man vågar :)
Haha ja den där md toapappret gav vi inte direkt till min farmor om man säger
Man får ju anpassa uppdragen till personen i fråga och hur pass vågliga de är.