• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • Telis

Frullan, åååååh vad jag hoppas att det är en tjej. Dels för att du vill ha det förstås men också för att det skulle vara så UNDERBART roligt om du hade fel! Jag kommer att skratta så jag kissar på mig om det dyker upp en liten tjej.

• FruCicci

Mugglan, jag har haft lite mensvrk, men inte regelbundet.
    Det är så sjukt att man kan göra så mycket och gå så långt och ha sig utan att ens känna något, jag blir fan sur på lilleman där inne nu

• Fru FruLLan

hmmm
    snaily

bakom det nicket döljer sig nog ett grabbgäng från Ånge på femton vårar som tycker det är sååååååååå kul med ett gäng tanter (ja enligt dom är vi det!) som pratar som såna snuskigt hysteriskt roliga grejer som, sex, mens, rulla, och spermier

döööööhhhhhh
    grabbar....
    kolla frullan har fått aladåb
    döööhhhhhh
    ha ha ha

hmmm
    nicket står nog för
    Söderhamns-Nakna-Amatörers-Intetvetande-Labila-Ynglingar

eller???

AVSLÖJADE!!!!!!

• Telis

Jag har förresten en lista med tjejnamn som du kan få låna i såna fall, Frullan.

• fru AM
    Telis skrev 2009-05-18 13:03:07 följande:
    Frullan, åååååh vad jag hoppas att det är en tjej. Dels för att du vill ha det förstås men också för att det skulle vara så UNDERBART roligt om du hade fel! Jag kommer att skratta så jag kissar på mig om det dyker upp en liten tjej.
    Precis!
    Och sedan har jag redan bestämt mig vilken sort du får, Telis!
  • Fru FruLLan

cicci
    kanske är för att det inte är en lilleMAN därinne utan enm lilleTJEJ!!!!

För i ditt fall ÄR det en tjej!!!!

• fru AM

Alla som vill kan få min lista med tjejnamn. Vi kommer inte behöva den något mer ...

• Telis

Fru FruLLan skrev 2009-05-18 13:04:04 följande:

hmmmnicket står nog förSöderhamns-Nakna-Amatörers-Intetvet ande-Labila-Ynglingar eller???AVSLÖJADE!!!!!!
    Var får du allt ifrån?!

(När Hasse Alfredsson fick den frågan så svarade han "Från en liten firma i Tyskland. )
  • Fru FruLLan

telis
    jag är hemskt ledsen över att jag aldruig kommer kunna bjuda dig på det skrattet. jag skulle så otroligt gärna vilja kunna göra det.

MEN

det kommer tyvvär inte hända.

OCH då kan jag bara säga kommer jag att tjatat sönder ER som inte fattade att jag hela tiden haft rätt.

Så det så!!!!!

• Telis

fru AM skrev 2009-05-18 13:05:13 följande:

Precis!Och sedan har jag redan bestämt mig vilken sort du får, Telis!
    Vaaaa, är det sant?! Hur då? Och vad blir det?!
Svar på tråden Livets stora och små frågor