• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • Imma

Fantastiskt!

MulleNuh skrev 2009-06-15 21:08:38 följande:
    haha här har ni om ni vill skratta lite åt min snygga musikvideo!! www.youtube.com/watch
  • Twixiee

Underbart!
    Nästa gång man ser dig är kanske i kön till Idol eller Talang?

MulleNuh skrev 2009-06-15 21:08:38 följande:
    haha här har ni om ni vill skratta lite åt min snygga musikvideo!! www.youtube.com/watch
  • Villesmamma

Grattís alla fruar. Om 4 dar är det min tur. Jag börjar känna av nerverna riktigt nu. WIIIII! Något speciellt att tänka på?Ett litet tips på vägen i det sista

• xmarsan

Ja, så var man då gift! Världens mest underbara dag! Jag säger då det - allt gick toppen och det var världens bästa dag!
    Grattis ni andra brudar!
    Bilder kommer inom kort!

• nni

Grattis alla brudar!
    Mullenuh; Skitkul video!

På tal om videos, jag hade en möhippa där jag ju spökades ut bokstavligt talat, hade sminkats hårt som en påskkärring eller liknande o hade gul klänning. Hade hela tiden dricka handen för klara av de pinsamma uppdragen. Och blev fotad o filmad mycket. Nu verkar det som att de ska "överraska" med fotana o filmningen på bröllopet har jag luskat ut. De vet att jag inte gillar att visas på bild utan samtycke, men det e en grej. För gillar inte att bli fotad o låta det vara i andras händer. Men filmad?? Lite väl! Kan jag säga till om detta, känner att jag kommer sjunka under bordet o där sitter ju liksm osså andra gäster som jag inte träffat på länge o vill göra bra intryck på. Jag e inte tråkig annars. Men just bli filmad o inte veta hur det blev. Det känns att jag har lite för lite kontroll. Jag blir både ledsen o arg tyvärr över detta, att vännerna "känner mig mindre" än vad jag trodde. Så känns det nu.

• GlamourKitten

Vi gifte oss också i lördags!
    Har inte haft tid att vara mycket på BT på senaste, men tänkte kika in nu

Ett tips jag skulle vilja ge är att försöka stanna upp o njuta lite då och då. Allt gick så snabbt och så plötsligt satt man där på honnörsbordet och mannen o jag stirrade på varandra som att vi förstod ingenting, haha...
    Det var inte förrän första dansen, "Brudvalsen", som vi verkligen förstod att vi är gifta nu - det är VI, nu!

Sedan försöker man ju ha tid att få en liten pratstund med alla gäster men det hinns liksom inte med tyvärr....det är lite trist.
    Men TA KORT på alla, och ha en gästbok! Vi kommer leva på dessa fina minnen för resten av våra liv.

Nu ska vi snart till Azorerna på bröllopsresa

• nni

Uppdatering; Det blir inga förnedrande bilder på festen. Har sagt till, även vissa sura miner nog dök upp. Möhippan var sin sak, men bröllopet ska handla om OSS. Möhippan vill jag lägga bakom mig nu o skratta åt senare i livet. Nu vill jag fokusera på bröllopet.

• Housefrun

Nu är halva vår "resa" avklarad. I lördags gifte vi oss i Stadshuset med alla våra närmaste vänner som vittnen. Efter blev det middag och sen lite fest. Vi hade en otroligt rolig kväll!!

I morgon reser vi iväg för att ha det stora bröllopet med familj, släkt, präst, brudklänning, blommor, riktig fest osv.
    Känns helt galet på ett sätt eftersom vi redan tekniskt sett är gifta, men å andra sidan så är vi inte heller lika nervösa som innan. Däremot tror jag att det kommer bli mer känslor inblandade i det här bröllopet..

Kul att höra att alla haft lyckade bröllop!! Återkommer när vi är hemma igen med lite bilder!

• xmarsan

... nu har jag lagt upp ett par bilder... imorgon får vi våra bilder från fotografen

• nni
    xmarsan skrev 2009-06-17 14:29:00 följande:
    ... nu har jag lagt upp ett par bilder... imorgon får vi våra bilder från fotografen
    Vad roligt! Fin du var!

Angående möhippan igen, jag måste släppa taget. Nu ville de överraska med bilder på bröllopet o så får det bli. Varit helt stirrig nu på sistone, nerverna spökar. Litar på mina vänner. Men jag sa "inget filmande".
    Jag har 10 dagar kvar!!
    Är himla roligt att dagen närmar sig, vill gifta mig nu! Släppa all denna planeringsbiten o slappna av känner jag.
Svar på tråden Juni 2009 nr 4