Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Men om vi inte hörs här så LYCKA TILL nu alla!!!! Så på sönd/månd ska vi visa bilder!!!!
KRAM!
Ja, LYCKA TILL!!!!!
Stor kram alla härliga brudar!!!!!!!
Nu är det inte långt kvar tjejer!! Imorgon ska vi till vigselplatsen och reka lite sem ska vi till lokalen och pynta och duka. Skit pomfritt!!! Snart är jag fru!!!!
Är såklart nervös, men inte riktigt ordentligt ännu... Kommer nog imorgon.. Lycka till allihopa om vi nte hörs iunnan lör!!!
kram på er
jag önskar er som gifter sig på lördag all lycka till!! kör hårt o njut av varje ögonblick!! kramar om!
Ett litet inlägg till; provade klänningen för andra gången idag, den känns så underbar! O jag fyller 25 idag, finns ingen bättre present än ett bröllop!
Jag skrev ju med stora boktstäver. Provar igen; ALL LYCKA TILL!!!!
Vi har också fått nästan allt KLART (äntligen!), till och med packat färdigt något så när inför bröllopresan. Igår var jag och fixade naglarna och trådade ögonbrynen (som vaxning fast med bomullstråd) och när hon väl satt igång fortsatte hon med resten av ansiktet också (hjälp!). Var helt illröd när jag åkte t-banan hem, snyggt Men idag ser det jättebra ut, så skönt! Jag blir ju jätteorolig när man gör något 'nytt' så nära inpå bröllopet, tänk om det inte blir bra?! Men jag håller tummarna för att jag ska slippa vakna upp med bölder i hela ansiktet imorgon.
Fasen jag borde ligga och sova, inatt lär det det ju knappt gå att sova alls..men jag kan inte! Är så spänd och förväntansfull. Åh jag vill ha lördag nuuu!!
Grattis och lycka till nu alla lördagstjejer! Och grattis i efterskott nni!