• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • Flisa80

Åh vad bra det låter Mullenuh, lite fint kan vi väl få ha på vår dag!!!!

• xmarsan

Ja, det ser ut som om det är på väg att bli en förbätttring i prognosen! Hoppas, hoppas, hoppas!

I annat fall har jag nu köpt ett snyggt paraply!

• MulleNuh

Nu har vi köpt klart ALLT!! Tjohoooo.. Nu är det bara några futtiga festprogram som är kvar.. Sen är det dax!!!

• Flisa80

Köper man en tack-gåva till vigselförättaren???

• MulleNuh

Hmm det ska inte vi göra.. Han gör ju bara sitt jobb..

Flisa80 skrev 2009-06-10 20:47:04 följande:
    Köper man en tack-gåva till vigselförättaren???
  • Flisa80
    MulleNuh skrev 2009-06-10 21:03:19 följande:
    Hmm det ska inte vi göra.. Han gör ju bara sitt jobb..
    Nä... Det är sant.

Det är ju en gammal "vän" till mig, som jag har känt hela livet... Så vitt jag vet får han inte betalt, eftersom han ska viga oss i stadskyrkan men jobbar i frikyrkan... Ah, jag vet inte hur man ska göra.
  • MulleNuh

ahaa.. Ja då är det kanske lite annorlunda.. Är han bjuden på festen??

Flisa80 skrev 2009-06-10 21:33:46 följande:
    Nä... Det är sant.Det är ju en gammal "vän" till mig, som jag har känt hela livet... Så vitt jag vet får han inte betalt, eftersom han ska viga oss i stadskyrkan men jobbar i frikyrkan... Ah, jag vet inte hur man ska göra.
  • xmarsan

Hmmm - lite samma som för oss då. Vi har en vän till familjen som kommer upp från Göteborg för att viga oss. Vi tänkte köpa en liten presentkorg till honom och sedan är han bjuden på middagen också. Men det är mest för att vi inte fick betala för varken resa eller boende som vi tänkte ge honom en present också.

Flisa80 skrev 2009-06-10 21:33:46 följande:
    Nä... Det är sant.Det är ju en gammal "vän" till mig, som jag har känt hela livet... Så vitt jag vet får han inte betalt, eftersom han ska viga oss i stadskyrkan men jobbar i frikyrkan... Ah, jag vet inte hur man ska göra.
  • MulleNuh

HEJ tjejer! Dan före dan nu!! Hur känns det??

Vi är nu klara med ALLT och ska nu njuta...
    Hur ligger ni till??

• AIE

Shit, är ni inte nervösa?
    Jag som har två veckor kvar är jättepirrig och nervös...
    Kommer vara ett vrak på morgonen den 27:e...
    Ska be min kära tärna att ta med lite conjkak som jag kan dricka innan jag ska sminka mig. Har hört att det ska lugna nerverna och ta bort den värsta darrigheten ....

Idag har vi fixat papper till vigselprogrammen som sambon är iväg och skriver ut nu..
    Sen har jag fixat allt till mitt smink, 2000kr fattigare blev jag men det är nog värt det..
    Stay ups är fixade med...
    Fick en sommarpresent av min älskling, Victor & Rolf´s parfym flowerbomb!
    Ska inviga den på vår bröllopsdag tänkte jag.. Blir lite speciellt då...

Svar på tråden Juni 2009 nr 4