• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • zeddy

Nu har jag lagt upp lite bilder i galleriet!

• Miss Moneypenny

Grattis, vad fina ni var!

zeddy skrev 2009-06-29 15:41:21 följande:
    Nu har jag lagt upp lite bilder i galleriet!
  • zeddy

Tack så mycket! Ni också!

Miss Moneypenny skrev 2009-06-29 15:58:35 följande:

Grattis, vad fina ni var!
  • lojnis79

Nu är jag oxå gift, Som en vän till mig sa ett sagobröllop med en fest som rockade fett :)Stämde så himla bra och det var precis så vi ville ha det. Är så lycklig!

• MulleNuh

Jaa mitt namnbyte har INTE blivit klart ännu.. Fattar inte vad det är som tar sådan tid!! Prästen måste ha glömt att skicka in våra papper!

• Miss Moneypenny

Grattis, vad roligt! Har du bilder?

lojnis79 skrev 2009-06-29 16:29:48 följande:
    Nu är jag oxå gift, Som en vän till mig sa ett sagobröllop med en fest som rockade fett :)Stämde så himla bra och det var precis så vi ville ha det. Är så lycklig!
  • HavsVigsel

Nu är man alltså en ärbar kvinna! Det var något av det roligaste jag har gjort. Kan man göra om det varje år på sin bröllopsdag? Det vill jag, igen och igen. Vi hade en kanon helg med våra närmsta familj och vänner. Finns inget som jag retar mig på faktiskt, annars kan jag vara himla petig, men denna gången hade jag tagit till mig allas råd och bara njöt. (Kanska inte när vi badade i Skegen på Söndagen iof, ISkallt)

• Miss Moneypenny

Vilka härliga kort! Ser jättemysigt ut!

HavsVigsel skrev 2009-06-30 13:23:38 följande:
    Nu är man alltså en ärbar kvinna! Det var något av det roligaste jag har gjort. Kan man göra om det varje år på sin bröllopsdag? Det vill jag, igen och igen. Vi hade en kanon helg med våra närmsta familj och vänner. Finns inget som jag retar mig på faktiskt, annars kan jag vara himla petig, men denna gången hade jag tagit till mig allas råd och bara njöt. (Kanska inte när vi badade i Skegen på Söndagen iof, ISkallt)
  • zeddy

Va fina ni var och det ser ut som om ni hade det så mysigt!!

HavsVigsel skrev 2009-06-30 13:23:38 följande:
  • HavsVigsel

Tack! Ja vi hade det faktiskt jättemysigt, ingen stress utan alla bara gled med.
    Miss Moneypenny skrev 2009-06-30 14:14:17 följande:

Vilka härliga kort! Ser jättemysigt ut!
Svar på tråden Juni 2009 nr 4