• Bauti

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Hej

Kul med löneökning, Grattis!!!

Jag tror jag skall ta en sväng till babyproffsen. Dom har så mycket kul.
    Men mest för att spana....

• Bauti

Heluu Tez

I tisdags hjälpte akupunkturen men inte i går. Har fått tag på ett ingefärste som jag just duckigt, skall kolla om det kan hjälpa. Känns som jag är desperat att göra vad som helst. Och det är jag.

• Bauti

Nides

Ang boxen på babyproffsen så har bara backaplan fått in sådana denna veckan om du skulle ha. Ringde och la undan en till mig.

• Bauti

Tez
    Gå in på babyproffsen.se och beställ en box. Har inte öppnat min än. Har den fortfarande i bilen. Skall öppnade i kväll med P. Älskar ju paket i alla dess lag.

• Bauti

Oj, kämms lite vemodigt att kommat tillbaka till svenskaläraren
    Jag var ju inte den vassaste kniven i den lådan, om man säger så.lol (det viste jag vad den förkortningen stod för ialla fall)

Har varit på landet och städat. Det blir så fint att jag har lust att stanna där. Undra hur man skall förklara för de hyrande gästerna att jag oxå skall vara där

• Bauti

Hej

Har redan varit på MVC och Maxi. Nu väntar soffan. Önskar att det regnade idag så jag kunde mysa riktigt ordentligt.
    P är hemma och är sjuk idag, hostig & snuvig. Fy vad jobbigt med en karl som är förkyld. Gnällandet kan inte gämföras med mig.

• Bauti

Fattar inte att du hinner med allt Abbe. Du måste leva i 250 km/h

• Bauti

Hej

Har varit på jobbet och gjort Vibekes naglar. Har även fått akupunktur i morse, det börjar ge resulat nu. Så skönt att må bättre.

Tez
    Kul! Du har en liten räka och jag har en smällt marsmelows (jaja, stavningen).

• Bauti

Hej

Ännu en dag som verkar bli bra
    Mår mycket bättre än på 10 veckor.
    Firade morgonen med en club candwish, kokt kyckling, tomat, sallad, majonnäs mellan två rostade mackor. Fattades bara lite bacon så hade den varit 100, men 99 är ju inte helt fel heller

Skall iväg och handla garinstång till barnrummet. Har gardiner som jag vill ha upp. Vill hadla en massa men får vänta lite till...

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!