• Bauti

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Frujj
    Inget fel att vara decemberbarn, bara inte är mitt

• Bauti

Hej

Jo jag vet att jag inte svarat. Känns lite svårt med muffins fika när man mår som man mår (kan inte ens tänka på mat). Men 6/6 låter bra. Skall försöka bli av med illamåendet till dess.

Frujj
    Armbanden på, men ingen förbättring.
    Käkar knäckebröd konstant istället. Lite pinsamt att sitta och smyga med min påse med knäckebröd, som idag i kyrkan. Var på begravning. Farmors ena syster, vi var väldigt mycket hos dom, då dom inte hade egna barn, när vi var små.
    Det possitiva är ju att man får träffa släkten, som man bara träffar på begravningar nu för tiden. Synd att det skall vara så.
    Men livade upp dom med att berätta att jag var på tjocken. Farmor gjorde tummen upp och sa:
    -Nej men vad kul. Det var verkligen roligt. Tur att du skyndade dig, innan jag dör.
    Hon fyller 85 i sommar. Hon är lite smårolig med sina kommentarer

• Bauti

Nibla
    Det hade jag helt missat.
    GRattis!!!!!!

• Bauti

Hej
    Lite sliten idag. Var på möhippa igår. Vi hade middag med Bollywood tema, mycket lyckat. Sedan skrönade vi till sing star. Var inte hemma förän kl 03.00.
    Idag skall det sista tömmas i lägenheten och städa den, dock mindre kul.

• Bauti

Vi var hemma i hennes föräldarhem i örgryte.

• Bauti

Hej

Det verkar som helgen varit damerna till belåtenhet.
    Själv har jag varit parkerad i sängen. Mår så in i ------ illa hela tiden, inget hjälper.

• Bauti

Hej

Har nu besökt mvc. Fick se lill skruttens hjärta slå. Men tyckte mest det såg ut som en grillad marsmellows med en prick som flimrade.
    Den är hela 1,5 cm stor. Så jag är i vecka 8. F-n, nu får jag gå längre med illamåendet, men det blir inget december barn i allla fall.
    Fick oxå utskrivet något mot illamåendet, vad det nu hette?.
    Vi har redan fått barnvagn och vagga. Bra när man är sist ut

Nu väntar sängen igen....

• Bauti

Hej

Idag är det lite bättre, tur för jag skall jobba i kväll.

Tez, det är beräknat till den 3 januari, och skulle det vara så att det trycker på innan januari så kniper jag

På måndag skall jag lämna över lägenheten, så skönt!

Frujj
    Stackars lilleman

• Bauti

Hej

Nides, nej postafen var det inte, jag har nämligenr edan testat det och det hjälpte inte. Det var något recepbelagt. Men mår fortfarande illa när jag tar tabletterna. Skall kolla upp detta med akupunktur. Är ju helt förlamad. Igår fick jag boka av kunderna. Klarar inget. Har sagt till P att detta var sista gången.

I morgon är det bröllop på Marstrand. Lagom kul med illamåendet. Men satan om jag inte klara det, vill ju gära vara med när barndomsvänninan gifter sig.
    Skall ladda handväskan med spypåsar och piller.

• Bauti

Hej

Jag kan bara jämföra detta med att vara i helvetet. Orkar inget och mår konstant illa. Känns som jag är riktigt bakis. Väntar bara på att det skall gå över....

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!