• Bauti

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Hej

Igår gick det mesta av lasset från lägenheten. Lite tavlor kvar med det tar jag själv i P´s bil (går ej in i min).
    Skönt att det börjar bli tomt så man kan fixa flyttstädningen.

Längtar tills på onsdag, då åker vi till Lysekil och sedan på torsdagen drar vi till Vann spa

• Bauti

Nopp, inte jag. Men har oxå sett att den finns en Bolinare där.

• Bauti

Nibla
    Du skall absolut säga till. Gå in och visa henne. Tyvärr är det så med hetta att den tar inte hela vägen in. Bäst blir det om man målar i dom.
    Det tar några dagar innan slingor blandar sig med ditt vanliga hår. Det kan därför se randigt ut. OM hon inte att förmycket i varje hål i hettan.
    Med klippningen så kan du ju påpeka hur du ser ut och inte vill ha lös henne igen i håret.

• Bauti

Mmmmmmmmmmmmmmuffins, jag är på!!!

Nibla
    Undra om hon är utbildad?
    Har man för stor hätta när man drar slingor så blir det offtast så. Och man måste kamma håret efter man har dragit ut håret i hålen.
    Såg hon inte hur snett det var klippt??

• Bauti

Nides
    Man kan inte begära pengarna tillbaka direkt. Frisören har rätt att "rätta till" felet först. Om man nu vågar det.

• Bauti

God morgon!

Nibla
    Duktig tjej

Sitter här alldeles för tidigt. P gick till jobbet och jag kunde inte somna om. Har någon j@vla fågel utanför sovrummet som har fått en överdos av cerotonin nu på vår kanten.

Idag bär det av till Lysekil. Där vi skall vara tills i morgon. Sedan är det Vann spa i två dagar.
    Skall bli så skönt. Hoppas nu att man inte blir besviken, när man har längtat så.

• Bauti

Hej

Det var en förbannat avkoplande tid på Vann spa. Men restaurangen var skit. Maten var inte alls välbalanserad med salt. Iblad fick man en salt chock moch ibland fanns det inget sallt alls.
    Tur att vi hade med oss egen plock mat första kvällen.

Spa avdelningen var sååååå härlig. Jag skall lägga in bilder på min blog men det vill just nu inte funka tillsammans med min telefon, där bilderna ligger. Men det kommer.

Trots katastrofköket så rekommenderar jag stället!

• Bauti

Hej

Jag skall ta kanoten ner till stan.
    Skall tråda ansiktet. Frågan är hur ont det kommer att göra??
    Det viktigaste att få bort är håret på överläppen (kan inte stava till mustache)

Frujj
    Blääää för 3.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!