• Bauti

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Det blev ingen trådning då han som skulle göra det inte fanns på salongen förrän i eftermiddag. Kostigt att vissa folk har svårt att hålla bokade tider.

• Bauti

God morgon!

Idag är det fullt med naglar

• Bauti

Hemma efter en lång sittande dag. Först ett pass på 6 timmar (tre på raken) , lite paus och sedan ett till på röver i 2 timmar. Men nu har jag oxå iordninggjorda nagler, super blåa.
    Inget bra att sitta så länge.

Jag måste köpa mamma byxa redan, magen börjar bli kännslig för åtsittande byxor.

• Bauti

Hej
    I morgon drar jag och Vibeke på kurs till Åland. Wella har hyrt en hel båt, så vi är över 2000 frisörer från hela sverige.
    Det kommer blir lugnare än beräknat för våran del.
    Men ack så kul vi skall ha!!

• Bauti

Ja jag snurrar in imellan åt. *vinkar till Linum*

• Bauti

Hej

Jobbar först i morgon eftermiddag.

Tez
    Jag har redan varit på båten och i Åland.

• Bauti

Tez
    Det händer alltid något när jag är på resa

Idag var det första besöket på MVC. Skall dit på fredag för provtagningar. Typiskt att P är i Boston just denna veckan, han kommer inte hem förrän måndag. Men jag kan ju själv, som det heter

• Bauti

Hej

Idag är det MVC och ta prover och sedan ett möte med Deisy design. Skall brain storma inför sommaren.
    Så en ganska späckad dag för min del.

• Bauti

Hej igen.

Abbe, Nej men min vänninna är det som har butiken och hon vill ha med lite shopping expertis . Sedan vet man aldrig, brukar ju hoppa in då det krisar sig.

Carma. Barnmorskan tyckte jag var sent ute?????
    Kanske beror det på att jag inte är helt 100% säker på att det är 6 veckan, det kan ju vara så att det oxå är i 10. Hon tyckte mina symtomer pekade på 10 v. Vilket jag inte hoppas på. Vill inte ha en december baby, bättre med en januari sak.

• Bauti

Hej

Idag kommer maken hen från Boston.
    Jag mår så in i ------ illa, konstant. Hoppas att detta skall gå över snart. Blir ju helt handikappad. Skall jag åka någon stans så är det bara att packa ner spypåsar, ifall att. Värst är det när man kör.
    Men det skall ju gå över sägs det.

Annars så händer inget just nu i livet.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!