Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
Frujj- jag ser dig som den kloka och vackra engelska ros du är
Frujj- jag ser dig som den kloka och vackra engelska ros du är
Som Thomas Pettersson
tack snälla frujj för idéen. Vi har redan bokat in provning med Rickard Juhlin - 15 maj på Basement.
Köpenhamn var underbart
God morgon
balkongen låter urfin Linum. Hur är det med maken förresten? återställd?
Idag skall jag försöka få gjort lite jobb, sen blir det träning o så skall jag dela ut lappar i grannarnas brevlådor för villaägarföreningen. i morgon blir det tyskland, hem på onsdag. Sen är det semester. Valborg är ju traditionellt ledigt. Champagnefrukost följt av lunch med gamla vänner är alltid trevligt. R skall dricka lunch med sina gamla chamlmerister. Det brukar inte vara idé att gå på middag på kvällen om jag säger så...
Jag träffar samma gäng som jag träffat de senaste 25 åren. Vi träffas 10.00 på WB (där Bauti gifte sig) för frukost. Champagne, snittar, kör. Sen äter vi lunch på stan- pytt o snaps (likadant varje år*s*).
ja fullständig rapport om Vann... jag vill på spa jag med
Så synd att du inte är nöjd med frissan- definitivt klaga. Jag kan rekommendera den frisören som frut o jag har. Jättebra
www.studio34.nu
o på fredagar från man vin hos henne
arrive at Landvetter airport
arrive in Sweden
Klart du skall klaga. Hur skall hon annars få reda på att hon inte gör ett bra jobb.
Vilket smaskigt recept. Lät verkligen jättegott
Så mysigt med cupecakefika- men det är en bra idé att göra små kakor
Jag gör rätt goda matmuffins med pizzafyllning
Nibla. ushc så svårt men stå på dig. Du gör ju inte henne en tjänst, du betalar ju för en service