• Ab fab

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

men hade någon stulit kroppen? Jag trodde de slarvat bort det.

• Ab fab

God morgon
    Det har varit en bra helg utan större stress. Middag med goda vänner i fredags. Skruttat omkring hemma, hämtat fåtöljen- så lycklig, fikat med vännina, bad o god mat o skumpa med maken. Igår firade vi mammas födelsedag. Restaurang Seaside på Björkö var så trevligt- klart tips för sommarutflykter

i morgon blir det Berlin i tre dagar. Hemma på fredag igen

• Ab fab

men Nibla- kan verkligen lilla ursöta fröken L göra sådana saker. Och gnälla... tror bara hos fiser rosendoft

• Ab fab

Seaside tror jag blir perfekt för tvåårsmiddag. Jag funderar på vad jag skall göra till vår (vi bestämde att arra vartannat år.. ja ni fattar .. jag fixar i år R fixar nästa) Min tanke är kanotpaddling, tältning och sen lunch på "våran" bröllopskrog

• Ab fab

God morgon
    trött som fasiken idag. Sömnig men skönt att vara på kontoret. Full fräs på jobbet idag. Möten men sen väntar spinning och efter det middag på basement. Och skumpaprovning

• Ab fab

kul med BVC.

skall du jobba på Marstrand?

• Ab fab

Hej snyggingar

Solen skiner i Dublin- hann med en kort promenad innan det är dags att jobba. Blir nog ett o annat varm på stan ikväll

Har vi bestämt muffinsfika? Jag kan också 30/6 o 6/6

• Ab fab
    Frujj skrev 2009-05-18 15:19:02 följande:
    Ab: Menar du 30/5?En annan fråga, jag har skrivit BT-fika 4/6 i min almenacka, vad var det för något?? Var det nåt preliminärt eller har vi nåt bestämt då. Hmm eller är det då det var inredningsparty?
    japp det gör jag. menar 6 juni alltså. 4 är det inredningsfika
  • Ab fab

Klart ni skall komma ändå. Snylta på goda mackor o kakor kan manväl alltid göra. Nu sitter jag på flygplatsen - skall åka hem om några timmar. Irland är trevligt och folk är så söta o trevliga.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!