Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!
men kan man återta beviljad semester? det trodde inte jag
men kan man återta beviljad semester? det trodde inte jag
Grattis på namnsdagen Linum
Tezz - så synd. Men det är ju så orättvist att man kan återkalla semester så. Tänk om du hade beställt en resa eller om du skulle gift dig. Dum o konstig regel tycker jag.
ha en bra helg allihopa. Jag startade med en lång lunch på Ritz. En del rosévin till det. I morgon skall jag skrutta hemma. Maken kommer hem i morgon. Sen blir det en liten turné i Bohuslän och sen till goda vänner på Onsala. Skönt att bjuda bort sig....
tur det inte var tvärt om... nyrakat huvud och färgade ben
Bollywoodtema? Wow så kul. Var var ni?
tjingeling
en bra helg som gått. slappat mycket. Nu väntar avdelningsmöte o resa till Tyskland.
Började måndagen med tandläkarbesök... brrrr... dyrt...
Tjingelin. Hemma. O skall bara jobba halvdag idag. Det är frisördags idag. Yippi
Hoppas illamåendet snart går över bauti.
Kommer alla på muffinsfika. Jag vill ju träffa er. carma, linumm o nibla kommer väl på torsdag.
Puss
nibla- vilken tid har vi sagt på torsdag? tänkte skicka ut en påminnelse på måndag eller så
är det ok om jag är hemma 1730 på torsdag?
Carma- jag skall kolla om vi kan komma förbi idag
God morgon
Skön helg avklarad. Slö fredag, aktiv lördag med trädgårdsfix och härlig middag. SÖndag med städning och operabesök.
Carma- tack snälla för korten. de är så fina.
Linum- jag behöver lite hjälp (igen... du är ju min guru. kan jag skicka en skiss på en önskelista (London o Anna o Fredrik)?
Tezz- var är du????? Hohohooooo
Bauti o Nides- hur var bröllopen i helgen?