• Ab fab

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!

Nibla- finns det inget om symöten i din bok?

• Ab fab

jag har dragit en tand... brrr.... tycker hemskt synd om mig själv just nu

Nibla- du är verkligen The desperate housewife

• Ab fab

usch så sorgligt Tezz. Växel/receptionstanterna här är så trevliga. Det känns ju som man känner er alla

• Ab fab

God morgon
    vilken härlig morgon.Solen verkligen glittrar över älven.

linum- stackars din vännina. var det helt oförberett som mamman dog?

Ja alla varsel är läskigt. Min lilla avdelning är behagligt undantagen för tillfället. Vi skall tom expandera. Herr Abbes företag går också bra så vi känner oss förskonade just nu.

Det var så roligt på blomsterkursen. om ni är intresserade kan jag arra en för oss kanske inför advent

• Ab fab

hon har en kvar i vår men återkommer till hösten. jag mejlar när jag fått programmet

• Ab fab
    Frujj skrev 2009-04-23 10:41:03 följande:
    Ab: Var var det nånstans? Blomaffär i stan?
    här på Lilla Bommen
  • Ab fab

ja visst är det underligt. jag kommer ihåg när mamma var övervakade... alkisar som klarade allt.Överlevde allt o så dog hälsosamma människor

Linum skrev 2009-04-23 10:44:17 följande:
    Abbe: Helt oförberett... Hon har alltid haft problem med både det ena och det andra (whiplash, diskbråck, urinstenar, växande ögonlock, KOL...) men detta var en aneurysm. Artärbråck i en av "huvudartärerna" i hjärnan. Det gick inte att rädda henne. Det ironiska i det hela är att hon fick det inne på akuten på MAS, när hon var där i ett helt annat ärende med sin egen mamma. Helt sjukt! En del människor har alldeles för mycket otur. Sedan finns det andra idioter so går genom hela livet, är elaka, grymma, egoistiska och cyniska, som överlever tills de blir 100... Blä för dem...
  • Ab fab

vilken perfekt lösning.

Frujj skrev 2009-04-23 10:45:06 följande:
    Vi kan ju lägga en miljon var och så delar vi på kvadraten då får alla ca 100 kvm kvar då blir det ett BT-hus! Hehe
  • Ab fab

just nu är det rött o gult- barockstil. Rätt coolt

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 12...typ!