Tolvan har gjort det igen....
... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!
Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!
*kram på er*
... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!
Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!
*kram på er*
tack!
lita på wiipedia, hahaha najjj jag gör nog det fast det beror på vad det gäller. Det kändes inte så livsavgörande om Geparden hade bildbevis eller inte.
tigrar är coola. men stoooora! Är Nancy inte fortfarande liten????
leoparder är väl jämnt fläckiga medan geparder är mer slumpvis? O så är de smäckrare o snabbare? Trodde jag - har inte kollat i länkarna.
Jag tror jag har blivit BT-sjuk. EA i granntråden skrev ju om muffins. Jag hoppade till lite där,hur känner hon till mig?!?! När jag läste vidare fattade jag att hon menade RIKTIGA muffins -sånt man äter.
så du är inte ätbar menar du?
Ang kattdjur. När jag var liten trodde jag alla stora kattdjur, speciellt mina favoriter tigrar, var som Aslan i Narnia. Snäll,pratar och göra magi.
-Utan att läsa böckerna!
Misse!
de ser nog snälla o coola ut, men de är baske mig inga gossedjur...
Misse? Är det en variant av Musse o Mimmi?
Jag vet att de är inga gossedjur. Det har man läst om i tidningarna. Stackars djurskötare.
Men finns det nån katt som ser ut som en tiger? Gul me ränder...
misse är ju katten ju!
Menar du den stora lejonet i Narnia heter Misse?!? Trodde han heter Aslan... Eller så har jag missförstått dig totalt....