• viktualia

Tolvan har gjort det igen....

... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!

Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!

*kram på er*

• Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....
  • nennesjuttioåtta

tack!

lita på wiipedia, hahaha najjj jag gör nog det fast det beror på vad det gäller. Det kändes inte så livsavgörande om Geparden hade bildbevis eller inte.

• anne på grönkulla

leoparder är väl jämnt fläckiga medan geparder är mer slumpvis? O så är de smäckrare o snabbare? Trodde jag - har inte kollat i länkarna.

• MuffinsTönt

Jag tror jag har blivit BT-sjuk. EA i granntråden skrev ju om muffins. Jag hoppade till lite där,hur känner hon till mig?!?! När jag läste vidare fattade jag att hon menade RIKTIGA muffins -sånt man äter.

• MuffinsTönt

Ang kattdjur. När jag var liten trodde jag alla stora kattdjur, speciellt mina favoriter tigrar, var som Aslan i Narnia. Snäll,pratar och göra magi. -Utan att läsa böckerna!

• MuffinsTönt

Misse? Är det en variant av Musse o Mimmi?

Jag vet att de är inga gossedjur. Det har man läst om i tidningarna. Stackars djurskötare.

Men finns det nån katt som ser ut som en tiger? Gul me ränder...

• MuffinsTönt

Menar du den stora lejonet i Narnia heter Misse?!? Trodde han heter Aslan... Eller så har jag missförstått dig totalt....

Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....