Tolvan har gjort det igen....
... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!
Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!
*kram på er*
... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!
Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!
*kram på er*
Haha! Nu är jag inte giftamigochskaffabarn sugen längre. Men nån gång förra året pratade grabben och jag om det faktiskt. Sedär..!*nu passar det med nån av Vickans små visdomsord* Men sjutton va seg jag är idag.
Livet tar underliga vägar.
Och livet är otippat....
fy rackarn vad varmt här är...
dödade jag tråden? Näe, men alla firar väl valborg! Här är det redan för varmt för att våren kan kännas så påträngande
Jag har sjungit in våren idag och strax är det dags för valborgsfirande del två = majbrasa, korv och öl!
tralala, lite aktivitet får väl jag stå för - härär jag rastlös...
Hoohoo!
Hur har helgen varit för er? Själv har jag haft det ok. Himla najs väder asså. Perfekt kortege-väder.
Förresten så har jag blivit golf sugen. Vi spelade lite grann på övningsbanan i höstas. Nu känner jag lite för att testa på igen. Kanske tom ta kursen o börja spela. Det är två faktorer som spelar in. Ett -ekonomin! Vilket kan lösas på nåt sätt. Två -Sällskapet! jag började ju eg för att vi ska kunna ha ett gemensamt intresse. Alla i hans umgängeskrets spelar golf. Inga av mina kompisar gör det. Vilket betyder att jag inte kommer ha nån o spela golf me. Usch,det låter inte alls så kul nu när jag tänker efter. Det går säkert att lösa dilemma nr 2, jag är bara för dåsig för att tänka pga all allergitabletter som jag har proppat i mig.
Apropå ingeting. Jag gick in i kondomeriet i helgen. Haha, blev så nyfiken så jag tog mod till mig o öppnade den magiska dörren. Efteråt var mer förvirrad än ... va man nu ska känna sig där...
Jag har haft en bra helg! hade besök av sväronen fredag lunch - lördag em. Lagom länge! Var på utflykt till en av grannhålorna - ljuvligt!!!