• viktualia

Tolvan har gjort det igen....

... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!

Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!

*kram på er*

• Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....
  • MuffinsTönt

Kram Anne

Känner igen det där. Eller så är man för trött för att borsta tänderna. Vilket ger mig dålig samvete.

• nennesjuttioåtta

muffins
    med tanke på vad jag har för projekt för Folktandvården just nu i händerna så rekommenderar jag att inte strunta i tandborstningen... *ryser*

hoppas du hittar på något skoj på din 25-årsdag! Jag läste "Speciellt som ingen alls tycker om att planera min egen födelsedag"...

KRAAAM

Anne
    grattis till löneförhöjningen!!!

• MuffinsTönt

Nenne
    Sitter du FORTFARANDE med det projektet? Jag har hört dig nämna det för läääänge sen redan.

Anne, har du fått löneförhöjning? Grattis!!!

• nennesjuttioåtta

muffins
    ja herregud, det är bautastort projekt. I powerpoint, dessutom, inte min kakbit alls.

• anne på grönkulla

ja här är det nu musikfestival, precis min tekopp! Heeela helgen. Men jag måste deklarera färdigt också.

Annars blev det jobbsnack igen igår kväll. O en riktigt produktiv dag idag - där jag bl a fick in en klockren fem-etta på grabbarna! Koll jag har!

• MuffinsTönt

Jag har lyckats ta mig till gymmet! Jag har tom tagit i så mkt att jag gjorde en hemsk grimas för varje lyft. Yeah! *stoolt*

Anne
    Du talar i gåtor -som vanligt.

• viktualia

jag har kört min paradgren - hålla i en stor konferens och vara moderator = pissenkelt för mig och troligen ångestladdat för en del andra. själv är jag oberörd.... och det blev en bra konferens!!

nu laddar jag för begravning. urkans.

• anne på grönkulla

Hmm, ja man ska väl vara glad sålänge man inte behöver bli bra på begravningar - då ska man verkligen ta sig en funderare på livet. *kramar om vickan o önskar styrka inför morgondan*

Gåtor? Jag? Ja, lite kryptisk om tillvaron är jag väl - o så är jag väl rätt miljöskadad också.

Men musikfestivalen jag var på nu på kvällen var klockren! Fantastisk!

Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....