Tolvan har gjort det igen....
... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!
Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!
*kram på er*
... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!
Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!
*kram på er*
*kramar till muffins*
Jag är för trött för att gå o lägga mig...
Kram Anne
Känner igen det där. Eller så är man för trött för att borsta tänderna. Vilket ger mig dålig samvete.
muffins
med tanke på vad jag har för projekt för Folktandvården just nu i händerna så rekommenderar jag att inte strunta i tandborstningen... *ryser*
hoppas du hittar på något skoj på din 25-årsdag! Jag läste "Speciellt som ingen alls tycker om att planera min egen födelsedag"...
KRAAAM
Anne
grattis till löneförhöjningen!!!
Nenne
Sitter du FORTFARANDE med det projektet? Jag har hört dig nämna det för läääänge sen redan.
Anne, har du fått löneförhöjning? Grattis!!!
Ja liiite. Rik kommer jag aldrig att bli, men ändå.
muffins
ja herregud, det är bautastort projekt. I powerpoint, dessutom, inte min kakbit alls.
ja här är det nu musikfestival, precis min tekopp! Heeela helgen. Men jag måste deklarera färdigt också.
Annars blev det jobbsnack igen igår kväll. O en riktigt produktiv dag idag - där jag bl a fick in en klockren fem-etta på grabbarna! Koll jag har!
Jag har lyckats ta mig till gymmet! Jag har tom tagit i så mkt att jag gjorde en hemsk grimas för varje lyft. Yeah! *stoolt*
Anne
Du talar i gåtor -som vanligt.
jag har kört min paradgren - hålla i en stor konferens och vara moderator = pissenkelt för mig och troligen ångestladdat för en del andra. själv är jag oberörd.... och det blev en bra konferens!!
nu laddar jag för begravning. urkans.
Hmm, ja man ska väl vara glad sålänge man inte behöver bli bra på begravningar - då ska man verkligen ta sig en funderare på livet. *kramar om vickan o önskar styrka inför morgondan*
Gåtor? Jag? Ja, lite kryptisk om tillvaron är jag väl - o så är jag väl rätt miljöskadad också.
Men musikfestivalen jag var på nu på kvällen var klockren! Fantastisk!